Kenneth Solfjeld Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan Shareaza trygt anbefales da? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja. Shareaza støtter flere fildelingsnettverk, også Bittorrent. Programmet inneholder heller ikke reklame/adware av noe slag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Enkelte (inkludert meg) har uforklarige problemer med Shareaza. Problemene går ut på at det tar sinnsykt lang tid (et par timer) å søke etter filer, og veldig lite blir funnet. Men for de fleste fungerer Shareaza kjempeflott, så du burde prøvde det. Akkurat som "antikapitalist" sier, programmet støtter flere fildelingsnettverk, og er derfor meget bra. Endret 25. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har testet Shareaza, men den fant ingen filer jeg søkte etter, var litt ergelig det! Kanskje det har noe med instillingene å gjøre? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har testet Shareaza, men den fant ingen filer jeg søkte etter, var litt ergelig det! Kanskje det har noe med instillingene å gjøre? Prøv å gå inn i innstillinger og aktivere alle nettverkene (gnutella, gnutella2, emule). Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har intrykk av at Shareaza er veldig treg med å komme opp med søkeresultater, til og med på helt opplagte ting, mens kazaa lite er lynkjapp og kommer opp med mange søkerresultater, hadde også problemer med å få programmet til å godta at den var bak brannmur, enda jeg åpnet porter i brannmuren og gjorde unntak og greier. Med et slikt førsteintrykk så vet jeg ikke helt hva jeg skal synes, grreit at det er fritt for adware, men kjapp er den ikke.. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg slapp alle de problemene der med Limewire... Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Å ha kazaa installert er ikke ulovlig Feil Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Å ha kazaa installert er ikke ulovlig Feil Okey, når du gir en slik uttalelse burde du først og fremst begrunne den. Kazaa i seg selv er ikke ulovlig å ha installert. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har ikke de problemene med Shareaza som blir nevnt her. Men jeg opplever at nedlastingshastigheten er mindre enn det programmet selv oppgir. Når jeg ifølge Shareaza har 300 kb/s har jeg i virkeligheten kanskje 50 kb/s. Rart. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Å ha kazaa installert er ikke ulovlig Feil Bare tull å skrive noe sånt. Det er lovlig å ha kazaa installert, for det er freeware. Det er derimot det du laster ned/deler/oppbevarer som går på lovverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå