Gå til innhold

kan noen fortelle meg litt om kazza lite?

SpeZii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør Limewire bedre en KaZaA lite?

Limewire er de mest trofaste programmet, du får som oftest det du tror du skal få. Hastigheten er jevnt mye høyere enn f.eks. WinMX. Veldig mye filer på nettverket også, man får nesten alltid tak i det man trenger. :D

Lenke til kommentar

1. Det finnes en egen tråd for diskusjon rundt piratkopiering

2. Det er en grunn til at KaZaA blei saksøkt, og nedlagt. KaZaA lite er det samme, bare uten Adware (det var IKKE pga. adware kazaa ble stengt)

3. BitTorrent, eDonkey eller LimeWire er MYE bedre alternativer

4. Hvis du vil at PCen din skal være virusfri, IKKE BRUK KAZAA LITE.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke brukt det hvis jeg var deg. Ikke av lovlighetsgrunner, men rett og slett fordi en stor del av filene på Kazaa-nettverket er virus/noe annet enn de utgir seg for å være

hmm.....har da aldri hatt virus-problemer som følge av Kazaa Lite-bruk....men så har jeg et rimelig bra antivirus-program da. Trur ikke det er noe særlig mer virus der enn andre lignende nettverk.

Men at Kazaa er blitt dårlig, er det ingen tvil om.....lite musikk og filmer som blir delt der.

Men skal teste det nye eXeem, som har kommet. Trur det blir bra.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Ja, kazaa Lite K++ er shit ass bukakke-dårlig, og det er bare 11-åringer som bruker det! Bruk bittorrent og dc++programmer i stedet  :thumbup:

Jeg ville fjerna den linken litt kvikt hvis jeg var deg. Du burde da vite at det ikke er lov å poste torrent-sider på hw.no forumet..

Den nyeste Kazaa Lite av Nsane inneholder en MP3 Checker som automatisk sier ifra om noen av sangene du laster ned inneholder RIAA-lyden eller andre bugs. Jeg har vært trofast til Kazaa Lite en stund, og har til og med stått for den norske versjonen av programmet, men i det siste har jeg kun brukt det av og til hvis jeg trenger noen sanger.

Limewire er greit nok, hvis du har Pro versjonen (koster penger). Den Basic versjonen inneholder adware, og det samme gjør Shareaza (tror jeg, eller så var det bare Bearshare).

Lenke til kommentar

Linking til nettsider der det er mogeleg å få tak i piratvare eller materiale som er kopibskytta eller beskytta av opphavsrett o.l blir straffa med midlertidig utestengelse frå forumet.

Dette står i retningslinjene for forumet, og skal ikkje være noko overraskelse for nokon av brukarane her.

Moderator jankee

Lenke til kommentar
Limewire er greit nok, hvis du har Pro versjonen (koster penger). Den Basic versjonen inneholder adware, og det samme gjør Shareaza (tror jeg, eller så var det bare Bearshare).

Shareaza er open-source og inneholder ikke adware/spyware.

Det var det jeg tenkte. Bearshare er Gnutella-klienten med adware, og Shareaza er den uten. Got it :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...