SpeZii Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 kan noen fortelle meg om kazaa lite er ulovlig eller ikke og om jeg burde bruke det? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg ville ikke brukt det hvis jeg var deg. Ikke av lovlighetsgrunner, men rett og slett fordi en stor del av filene på Kazaa-nettverket er virus/noe annet enn de utgir seg for å være Prøv Limewire istedet, det er det beste! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Å ha kazaa installert er ikke ulovlig Å laste ned filmer og programvare er ulovlig, å laste ned musikk og filmer er lovlig Å dele er ulovlig, og det gjelder alle tingene jeg nevnte Kazaa er dårlig, og burde ikke benyttes, også pga. sikkerhetsmessige årsaker. Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hvilket program er det beste da? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hvilket program er det beste da? Limewire, se linken i mitt forrige innlegg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva gjør Limewire bedre en KaZaA lite? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 limewire føler jeg at har en del mer mp3 (men det er vel bare meg som syns det:P) føler det er mindre virus der (men det er vel og bare meg?) eneste. limewire tar mer resurser og bruker java Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva gjør Limewire bedre en KaZaA lite? Limewire er de mest trofaste programmet, du får som oftest det du tror du skal få. Hastigheten er jevnt mye høyere enn f.eks. WinMX. Veldig mye filer på nettverket også, man får nesten alltid tak i det man trenger. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Å laste ned filmer og programvare er ulovlig, å laste ned musikk og filmer er lovlig Say what? Var filmer lovlig eller ulovlig å laste ned? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Aiai... Tenkte spill og skrev filmer. Jaja, regner med at det var forståelig. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er ikke ulovlig å laste ned filmer som det ikke er copyright på. Dette får man jo ikke vite før filmen er ferdig nedlastet da... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Luske_Ludvig: Ingen har heller påstått det. Dessuten er det lov å laste ned filmer og musikk fritt i Norge, så sant det ikke bryter andre lover. Ennå... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 1. Det finnes en egen tråd for diskusjon rundt piratkopiering 2. Det er en grunn til at KaZaA blei saksøkt, og nedlagt. KaZaA lite er det samme, bare uten Adware (det var IKKE pga. adware kazaa ble stengt) 3. BitTorrent, eDonkey eller LimeWire er MYE bedre alternativer 4. Hvis du vil at PCen din skal være virusfri, IKKE BRUK KAZAA LITE. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg anbefaler Shareaza, det støtter flere fildelingsnettverk, også BitTorrent, selv om bittorrentklienten i programmet kanskje ikke er den beste. Null reklame i hvert fall. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg ville ikke brukt det hvis jeg var deg. Ikke av lovlighetsgrunner, men rett og slett fordi en stor del av filene på Kazaa-nettverket er virus/noe annet enn de utgir seg for å være hmm.....har da aldri hatt virus-problemer som følge av Kazaa Lite-bruk....men så har jeg et rimelig bra antivirus-program da. Trur ikke det er noe særlig mer virus der enn andre lignende nettverk. Men at Kazaa er blitt dårlig, er det ingen tvil om.....lite musikk og filmer som blir delt der. Men skal teste det nye eXeem, som har kommet. Trur det blir bra. mvh Pantera Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Ja, kazaa Lite K++ er shit ass bukakke-dårlig, og det er bare 11-åringer som bruker det! Bruk bittorrent og dc++programmer i stedet #viske vekk ulovleg innhald. Moderator jankee# Endret 24. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, kazaa Lite K++ er shit ass bukakke-dårlig, og det er bare 11-åringer som bruker det! Bruk bittorrent og dc++programmer i stedet Jeg ville fjerna den linken litt kvikt hvis jeg var deg. Du burde da vite at det ikke er lov å poste torrent-sider på hw.no forumet.. Den nyeste Kazaa Lite av Nsane inneholder en MP3 Checker som automatisk sier ifra om noen av sangene du laster ned inneholder RIAA-lyden eller andre bugs. Jeg har vært trofast til Kazaa Lite en stund, og har til og med stått for den norske versjonen av programmet, men i det siste har jeg kun brukt det av og til hvis jeg trenger noen sanger. Limewire er greit nok, hvis du har Pro versjonen (koster penger). Den Basic versjonen inneholder adware, og det samme gjør Shareaza (tror jeg, eller så var det bare Bearshare). Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Limewire er greit nok, hvis du har Pro versjonen (koster penger). Den Basic versjonen inneholder adware, og det samme gjør Shareaza (tror jeg, eller så var det bare Bearshare). Shareaza er open-source og inneholder ikke adware/spyware. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Linking til nettsider der det er mogeleg å få tak i piratvare eller materiale som er kopibskytta eller beskytta av opphavsrett o.l blir straffa med midlertidig utestengelse frå forumet. Dette står i retningslinjene for forumet, og skal ikkje være noko overraskelse for nokon av brukarane her. Moderator jankee Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Limewire er greit nok, hvis du har Pro versjonen (koster penger). Den Basic versjonen inneholder adware, og det samme gjør Shareaza (tror jeg, eller så var det bare Bearshare). Shareaza er open-source og inneholder ikke adware/spyware. Det var det jeg tenkte. Bearshare er Gnutella-klienten med adware, og Shareaza er den uten. Got it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå