Gå til innhold

Drømmetråden - historier fra den andre siden


Karmacom

Anbefalte innlegg

Drømte at jeg og en annen var på naboen sin hytte som ligger på andre siden av neset. Etter en stund kom det jo noen folk då, og de begynte å kaste steiner på oss. Altså, det begynte å bli krig. :p Meg og han andre hadde kun kjøkken ting som f.eks Panner, kniver og slikt. Fiendene kom nermere opp til huset, og begynte å kaste på oss enda mer. Jeg gjømte meg bak huset, og når de kom fram tok jeg de en etter en med en stekepanne. Våknet kl 12 idag og var sinnsykt varm.

 

Skjedde mye annet og som jeg ikke gidder å forklare. :p

 

Litt rart egentlig at man drømmer, beviser jo at man har en sinnsyk fantasi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en gang sånne feberfantasier, og det var helt forferdelig.... vet noen hva som skjer da?

Jeg var helt bevisst, og med en gang jeg la meg ned på senga, så tapte jeg omgangen amerikansk fotball. Og det var ikke til å holde ut!

Jeg kaldsvetta og ropte: "NEEEEI!!! JEG TAPER!!!"

i ettertid virker det helt mongo, for jeg husker alt, men likevel så var det heeeeeeelt ille ass....

 

som spurt. Hvorfor skjer det tro? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg bruker stort sett å drømme om to ting, damer jeg liker og krig. Ikke krig i negativ forstand, men at jeg og laget mitt (gjerne med med mine beste venner med på laget) sparker rumpe på en eller annen slagmark. De tøffeste drømmene er hvor damer og krig flettes sammen på en totalt ulogisk, men akk så underholdende måte! SIBO og puling er en undervurdert kombinasjon...

Lenke til kommentar

Jeg hadde en syk drøm i natt. Ordentlig mareritt.

 

Jeg drømte at niesen min på 2 år gikk og bærte på LCD-skjermen med henda på panelet, og når jeg satte den på plass var det lysende, grønne pixler der hun hadde holdt, og jeg prøvde å massere bort, men det ble bare flere grønne helvetesprikker. :cry:

Lenke til kommentar
Jeg hadde en syk drøm i natt. Ordentlig mareritt.

 

Jeg drømte at niesen min på 2 år gikk og bærte på LCD-skjermen med henda på panelet, og når jeg satte den på plass var det lysende, grønne pixler der hun hadde holdt, og jeg prøvde å massere bort, men det ble bare flere grønne helvetesprikker. :cry:

Da var du vel svett da du våknet tenker jeg! :scared:

Lenke til kommentar
Drømte at jeg gikk til Elverum (ca 10 mil fra der jeg bor), når jeg kom dit glemte jeg hva jeg skulle gjøre der og gikk hjem igjen.....

10 mil? bor du i Kongsvinger?

 

 

Natt til i går drømte jeg at Liverpool spilte mot Everton og vant 8-0 slik at de gikk forbi på tabellen. Dream on.. bokstavelig talt: I dag tapte de selvfølgelig 2-0 mot Birmingham.

Lenke til kommentar

Drømte i natt bl.a. om at jeg drev med slags utrolig merkelig sport. Var snakk om å fly med luftballonger og av og til løpe ved siden av ballongen for å plukke opp spyd og kaste spydene på et eller annet (husker ikke hva). Var også en fotball med lite luft i man kunne plukke opp for å ekstrapoeng eller en slags fordel. Det var to lag mot hverandre med hver sin luftballong som fløy rundt i en åttetallsliknende bane med raske opp- og nedstigninger. Tilskuere fantes også rundt omkring.

 

Ganske gøy var det egentlig. Jeg tenkte som så at det at var godt jeg drev med sporten, for da holdt jeg meg i det minste litt i form (ble veldig sliten av all løpinga). Mistenker at hjernen gir meg hint om at jeg bør begynne å trene litt igjen. :ermm:

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Sånne drømmer som fredrik skriver om kan vise seg å være veldig skumle. Jeg måtte jo skru på TV'en etter at jeg hadde mareritt om PC som ikke virket og det kom mange navn som rullet nedover skjermen. Kari

Trond

Per

Olav

Bertine

Gustav

Ida

Susanne

Peter

 

osv.

 

Skummelt var det, helt til jeg skjønte hvor mongo drømmen var.

Lenke til kommentar

Av og til når jeg ligger og er ganske trøtt, men ikke kan sove(f.eks i et famileselskap lns), begnner kroppen min å tilpasse seg tankene mine. Si at jeg tenker på at jeg står på ski ned en bakke, så føles det virkelig ut som jeg står på ski, i 5 sekund eller noe. Virkelig herlig følelse! Imens glir jeg sakte inn i søvnen, og våkner brått igjen med et kraftig rykk fordi jeg egentli ikke bør sove.

 

Dette er virkelig stilig, elsker den følelsen av å stå på ski, springe kjempe fort, o.l.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

drømte nå nettopp att jeg møtte meg selv i bil, vet nøyaktig hvor det var også, rett nedi her. så en helt lik bil med tusenmetere svinge fort utpå veien fra en parkeringsplass, og deretter så jeg meg selv rett i øya..

 

får frysninger :cry:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...