Thoma_S Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei. Jeg leter etter et alternativ til Windows MCE siden dette systemet støtter verken tv kortet eller skjermkortet mitt.. noen forslag? Har prøvd Meedio, men får ikke tv-tuner til å virke Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Du kan bruke Media Portal f.eks. Men du sier at skjermkortet ditt ikke støttes... Bruker du ikke vanlig Windows XP drivere til skjermkortet/tvkortet da? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ja, MCE støtter bare et par forskjellige skjermkort.. helt latterlig. men det tyngste problemet er jo tv-tuneren. jeg vil jo at den skal fungere.. hehe Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ja, MCE støtter bare et par forskjellige skjermkort.. helt latterlig. men det tyngste problemet er jo tv-tuneren. jeg vil jo at den skal fungere.. hehe Windows XP MCE er vel bare en vanlig Windows XP som er lagt en mediasenter- applikasjon på. Dvs. at du i praksis skal kunne bruke vanlig Windows XP PRO drivere til skjermkortet. Rett meg om jeg tar feil. Samme gjelder vel strengt tatt TV-kortet... Uansett så kan du kjøre Media Portal i de fleste vanlige OS'er. Og TV-kortet bør fungere tilfreds- stillende. Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 tv-kortene som støttes er ikke mange, og heller ikke skjermkortene. jeg har selv erfart det, i tillegg til at det står på www.microsoft.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå