Melfacion Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det å drive med support, selv i sin enkleste form er ikke alltid like lett. Noe som kan være kjekt er en CD med diverse småprogrammer og hjelpemidler for å rette opp forskjellige feil som kan ha oppstått. Noen som har noen gode tips ang. hvilke prog. det kan være lurt å ta med seg? Dette skal benyttes på et større LAN- Her er hva jeg har konkludert med at er kjekt å ha hittil: - FixBlast (ja, det er faktisk folk som får blaster enda) og andre virusfjernere - AV Personal - gratis antivirus-løsning - Adaware / Spybot S&D / Microsoft Anti-spyware - NT Password changer (uunnværlig) - Windows XP Servidepack 2, NOR / ENG - Windows 2000 Servicepack 4 NOR / ENG - Everest eller annet prog for å gjenkjenne masinvare - Drivere til vanlige nettverkskort andre gode forslag? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 GetDataBack NTFS er et program jeg brukte da jeg glemte å ta bakup før format c:. Kanskje ikke så viktig mtp på et lan, men kan være greit å ha. Ellers kan du jo legge innpå gratis versjonen av Avast. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 noen som har andre gode forslag? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Nja... er jo ikke et program, men husk passord på bios!! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg ville vel tatt med en versjon av RegCleaner, for å rydde opp i eventuelle registertråder etter avinnstallering eller krasj av skjermkortdrivere. Kan også brukes til andre ting, er blitt nesten uunværlig for undertegnede... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 UBCD inneholder mye nyttig: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ERUNT og NTREGOP, De 1e er en registry back-up og den 2e er en registry optimizer ( freeware ) bruker erunt i stede for " system restore ", tar mye mindre plass. http://home.t-online.de/home/lars.hederer/erunt/ Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 andre gode forslag? En Linux-LiveCD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå