Teodor1979 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Uansett hva jeg prøver å laste, får jeg bare "problem connecting to tracker". Dette er uavhengig om det er mange seeders eller ikke. Har alltid hatt super hastighet tidligere, men plutselig skjer dette. Bruker versjon 3.4.2 tror jeg. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Eneste jeg kan hjelpe med er: Prøv BitComet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvis trackeren er nede, opptatt eller rett og slett død, får du ikke koblet deg til noen andre. Det hjelper ikke å skifte klient hvis trackeren har tatt kvelden ... Men du må nesten fortelle oss hva problemet (altså, hele feilmeldingen, f.eks timeout, connection refused, no route to host etc) er for at vi kan gi et spesifikt råd, og til det må du nesten til med en annen klient, den offisielle er ganske ukul sånn sett. BitComet er helt ok, personlig foretrekker jeg BitTornado eller Azureus. BitTornado ligner mest på den offisielle. http://www.bittornado.com/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Finn en annen side å laste ned torrents fra... Er trackeren nede, vil du ikke få lastet ned noe frem til den går online igjen. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hei igjen og takk for svar! Problemet er ikke bare på en enkel side. Uanesett f... hvilken side jeg prøver får jeg "problem connecting to tracker" med en j.... gang. Bruker ABC hvis det har noe å si, noe jeg ikke har tro på før det motsatte er bevist. Har også åpnet port 6881-6889 på mitt Thomson Speedtouch 510i og satt porter i ABC til 6881-6999. Takker for videre tips! Lenke til kommentar
homarus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Bruker du software-brannmur? I så fall må det åpnes porter her. Kanskje din ISP har sperret enkelte porter. Du kan kanskje prøve noen andre porter i alle fall. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Takker Homarus Skal sjekke litt, bruker Trend Micro Systems, men mener jeg har deaktivert denne. Har også SP2, men firewall her er også deaktivert. Sikkert et dumt spørsmål, men hva er ISP?!? Lenke til kommentar
homarus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) ISP = internet service provider. f.eks. telenor, NGT, bluecom etc. tror jeg har hørt om tilfeller der noen ISP'er har stengt veldig traffikerte porter, men jeg tror det er sjelden. Har selv brukt Trend sammen med bittorrent og det gikk bra etter jeg åpnet port i programmet. Siden du har slått av brannmuren burde ikke være noe problem. Pga av Trend micro "horet" opp systemet mitt på annet vis, har jeg nylig avinnstallert hele greia. Nå er alt i skjønneste orden, men Trend skapte litt hodebry for meg. Edit: skrlfeli Endret 25. januar 2005 av homarus Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei igjen og takk for svar! Problemet er ikke bare på en enkel side. Uanesett f... hvilken side jeg prøver får jeg "problem connecting to tracker" med en j.... gang. Bruker ABC hvis det har noe å si, noe jeg ikke har tro på før det motsatte er bevist. Har også åpnet port 6881-6889 på mitt Thomson Speedtouch 510i og satt porter i ABC til 6881-6999. Takker for videre tips! Hvis du leser FAQ`en på de fleste torrentsidene, så ser du at portene 6881-6889 er sperret. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ok, det var mer enn jeg visste Får prøve å åpne noen andre da. Takk for svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 TXD1979: Kan du skrive ned hele feilmeldingen? F.eks 'Problem connecting to tracker: Connection Timeout'. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 LarsC : Det var akkurat den meldingen du skrev ja, men nå har jeg åpnet porter fra 6990-6998 å nå funker alt fint (takk Wipeout ) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Timeout betyr som regel at trackeren er opptatt med å betjene andre klienter, og svarer ikke på forespørselen din innen tidsfristen. Vanligvis betyr det at den er oppe og går, og hvis du bare smører deg med tålmodighet, så får du kontakt med den etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå