ludolf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Prøvde et xp styling program nylig. Det var en option hvor en kunne endre ikoner. selvfølgelig måtte jeg prøve dette også. Jeg ønsket senere å sette tilbake til default, men noen ikoner blir ikke resatt! Det gjelder f.eks kontrollpanel, søk, hjelp, tilkoblinger og skrivere.. Kan noen vite hvordan en kan få de tilbake? Installere windows er ikke så veldig interessant pga at da må jo alle oppdatereinger lastes ned på nytt og installeres (inkl. SP1)? Noen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Last ned TweakUI (fra XP PowerToys). Det er en liten plugin til XP som lar deg tweake, og gjøre andre ting som å gjenopprette og reparere ikoner. Bare rot litt rundt, så finner du det i menyen. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hei, takk for svar. Burde sikkert ha nevnt at jeg har prøvd dette, men dette programmet ser ikke ut til å anfekte disse ikonene på startmenyen dessverre.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 systemgjenoppretting? Programmer - tilbehør - systemverktøy Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Jau, selvfølgelig! Man ser jo ikke skogen for bare trær som det heter Men dette utløste et nytt problem. Jeg hadde avinstallert noen programmer etter det restorepointet som jeg valgte. Disse er nå tilbake på sett og vis, men lar seg nå ikke lenger avinstallere. Argh! Kan man fjerne dette manuelt, f.eks. med en reg cleaner eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå