johnped Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Når jeg spiller kabal på msn, får jeg heng etter noen få minutter. Spillet låser seg helt, og til slutt kommer beskjeden om at spillet er utilgjengelig. Dette skjer med en ganske god nøyaktighet i tid, en ca 5 minutter. Ikke mer eller mindre. Dette har begynt å skje de siste dagene. Vet at msn serveren har vært ustabil, men trodde den var i orden igjen nå. Jeg har lastet ned ny msn beta på begge maskinene, og flash er oppdatert. Noen som kjenner til problemet her..? Det har aldri vært et problem før, kanskje litt når adsl linja har vært ustabil da. Men det er den ikke nå Thanks ! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Mulig at internettilkoblingen din "faller ut" et par sekunder? Lenke til kommentar
johnped Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Adsl koblingen er helt fin den.. Det stopper etter en liten stund.....ikke er det virus på maskinen heller. Ikke Ad-ware... Så ikke vet jeg, begynner å bli lei dette her... Lenke til kommentar
johnped Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Er det ingen som vet noe om dette, eller har det samme problemet..? Nå har det vært slik i flere dager, jeg har sjekket alt. Begynner å bli litt lei. Tjalabais Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå