Cpt_Zap Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vifta på skjermkortet mitt har begynt å oppføre seg svært irriterende....hvis jeg skal bestille meg en ny vifte, hvilken kan jeg da kjøpe? Jeg har et slikt kort: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=120318 Lenke til kommentar
hart Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hva med denne eller denne. Sjekk litt om du har noen kondensatorer/duppedingser på kortet som komme i veien for kjøleren. Jeg har eldre utgave tilsvarende førstnevnte kjøler på et 9500 Pro (dvs ikke noe RAM-kjøling, men den er bra stille). Poenget mitt er at 9600-kjøleren kan være en dårligere fit på ditt kort. Du burde sjekke priser andre steder også, for komplett er neppe billigste alternativ. Endret 24. januar 2005 av hart Lenke til kommentar
Cpt_Zap Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Nei, det er ikke plass til disse to på kortet... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Flyttes til luftkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå