Vo0do0 Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 if (password == you_are_being_tricked) { var you_are_being_tricked_ = "hacked"; Hmm... Er det noe jeg ikke ser? For meg ser det ut som koden er herpa. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Vel, variablen for you_are_being_tricked er jo ikke i det du pastet der. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg ser den almost there greia. Men derfra og ut.......DOH Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Vel, variablen for you_are_being_tricked er jo ikke i det du pastet der. Ja... Jeg vet. Hva er det jeg ikke ser? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg ser den almost there greia. Men derfra og ut.......DOH Scroll helt ned i det motsatte hjørnet... Lenger har jeg heller ikke kommet... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg klarer ikke 4. Noen hint? Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Prøv dere frem, er noe feil med variablene der Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Hvorfor har du laget en tråd til om dette? Det er allerede én i kategorien hvor den hører hjemme; Programmering->Javascript. Har greid alle forresten. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 if (password == you_are_being_tricked) { var you_are_being_tricked_ = "hacked"; Hmm... Er det noe jeg ikke ser? For meg ser det ut som koden er herpa. Scroll oppover Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg har lest gjennom hele tråden og skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal greie lvl. 3! Setter stor pris på hjelp, det aller beste for meg ville vært å fått hjelp via MSN! På forhånd: Takk! Edit: Skal dra snart, så det er egentlig ikke så nødvendig. Men PM er jo alltids bra å ha! Endret 25. januar 2005 av Tonio Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er passordet på lvl 1? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er passordet på lvl 1? kildekode Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er passordet på lvl 1? kildekode Er det ikke det! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg skrev til og med svaret tidligere i tråden Endret 25. januar 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Yay! Endelig ferdig med hele greia! btw: Jeg brukte Cain 2.5, er det no adware eller no skumle ting på den? :o Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg ser ikke noe "vis kilde" når jeg høyreklikker jeg.. Har det noe med at jeg bruker Opera? Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Vil dere lære en av de største buggene i IE som eksisterer? Høyreklikk, og hundredelet senere trykker du enter. Da kan du velge "vis kilde". Prøv det, alle IE-brukere. ...eller bare hold inne høyre museknapp mens du trykker enter/venstre museknapp for å få vekk meldinga. Kommer meg ikke forbi nivå fem. Det står $blabla = "blabla"; der en plass, men et funker ikke... noen tips Nevermind, fant ut av det paradoksale hintet Level 6 var bra! Endret 25. januar 2005 av opix Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Yay! Endelig ferdig med hele greia! btw: Jeg brukte Cain 2.5, er det no adware eller no skumle ting på den? :o Jeg har også cain 2.5, og jeg tror ikke det er no shitt som følger med Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Cain er "clean" tror jeg. Merket aldri noe sist gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå