Masticore- Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Kan noen si svaret...PLEASEEr ikke godt for et menneske å ikke klare ting alle andre klarer passord på hvem lvl ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg har fixa på alle levelene, bytt plasser og lagt til en ny lvl Hæ? Når jeg kommer til level 10, skriver jeg inn hva som helst, testet det etter å ha regnet ut no, alt leder til level9-c*** Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 tenk folkens, tenk Gidder ikke!! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå er jeg så utrlolig lei av level 4 Skjønner ikke en dritt av kilden til javascriptet Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 tenk folkens, tenk Det gjør dette enda mer demoraliserende. Alle vet det, men ikke du Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan noen si svaret...PLEASEEr ikke godt for et menneske å ikke klare ting alle andre klarer passord på hvem lvl ? Level 3 Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Kan noen si svaret...PLEASEEr ikke godt for et menneske å ikke klare ting alle andre klarer passord på hvem lvl ? Level 3 Det er ikkeno passord, siden formen er ødelagt, prøv å skriv innholdet i form action="" bak levels/ i adressebaren Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå er jeg på fire...Doh Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan noen si svaret...PLEASEEr ikke godt for et menneske å ikke klare ting alle andre klarer passord på hvem lvl ? Level 3 Det er ikkeno passord, siden formen er ødelagt, prøv å skriv innholdet i form action="" bak levels/ i adressebaren Nå burde alle klare det vel? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Trenger hjelp på lvl "don't believe in everything you see..." buhuhbuhbuhbubhbu. Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Trenger hjelp på lvl "don't believe in everything you see..." buhuhbuhbuhbubhbu. Du fikk nettopp svaret... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Men i kildekoden står det bare "don't believe in everything you see...". akk og ve jeg går snart amokk og tar selvmord, og jeg river bare av meg håret da. Endret 24. januar 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Men i kildekoden står det bare "don't believe in everything you see...". akk og ve jeg går snart amokk og tar selvmord, og jeg river bare av meg håret da. Gå tilbake på den siden du var på før du fant "don't believe.........". Ikke skriv inn en "ny " adresse, men fortsett på den du har... Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Level 4 var rett og slett fornærmende enkelt. EDIT: Lol, "No rightclicks allowed" funker ikke i Opera Bruker opera. klarer ikke høyreklikke eller noe jeg. Edit: nevermind Endret 24. januar 2005 av Taykun Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 du er på den fake fila... det er bare rein html, husk forskjellden: <form action="jalla.php"> og <form action="http://jalla.php"> btw: mapper kan også hete: www.blablalba.... Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 <form action="http://www.hackordie.moo.no/levels/pro.php" method="POST"></form> og så? Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Noen som faktisk har klart alle levelene? Hvis noen her henger på qnet og har klart alle så kan de komme på #HackorDie og bli operatører som hjelper folk som tregner hjelp Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vil dere lære en av de største buggene i IE som eksisterer? Høyreklikk, og hundredelet senere trykker du enter. Da kan du velge "vis kilde". Prøv det, alle IE-brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå