Gramex Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Kommer meg helt til lvl 1 skjønner ikke hva som er username og hva som er passord i den "source" loggen noen som kan lage en spoiler? edit: er på lvl 3 nå, og det er bugget... kommer bare opp melding om at passordet er feil haehaeh, du skal registrere deg og logge inn først Lenke til kommentar
lillegrill Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Hei, det må da være noen som har kommet forbi level 17? Noen tips du/dere kan gi? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 lilegrill: http://www.technology.niagarac.on.ca/cours.../AsciiTable.jpg http://www.w3schools.com/jsref/jsref_substring.asp Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Hjelp med level 26, takk :=) Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 x=prompt('LEVEL: 19\n Enter password:','');if ( !((017232200000>>eval('0x'+x)) - (0xC3D*x+7)) ) { location.href = "?page=levels&level=19&pw=" + x; Noen hjelp her? Lenke til kommentar
lillegrill Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, jeg har funnet riktig passord til level 17, det er jo faktisk flere enn 1 riktig her. Men problemet er bare at når jeg skriver inn riktig passord lastes level 17 på nytt.. altså ikke level 18? Noen som har opplevde det samme? Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, jeg har funnet riktig passord til level 17, det er jo faktisk flere enn 1 riktig her. Men problemet er bare at når jeg skriver inn riktig passord lastes level 17 på nytt.. altså ikke level 18? Noen som har opplevde det samme? Det betyr at det er feil passord... Lenke til kommentar
lillegrill Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, jeg har funnet riktig passord til level 17, det er jo faktisk flere enn 1 riktig her. Men problemet er bare at når jeg skriver inn riktig passord lastes level 17 på nytt.. altså ikke level 18? Noen som har opplevde det samme? Det betyr at det er feil passord... Ja , men nå fikk jeg til. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Sitte bom fast på 18. "Look in your head" Har gjort det i en time snart og ser ingen ting. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Wey Level 20 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Sitte bom fast på 18. "Look in your head" Har gjort det i en time snart og ser ingen ting. Ja HTTP-Headers ^^ Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Brukte wget for å laste ned filen (copy/paste inn i tekstprogram endte i katastrofe. Kjørte filen gjennom tidy, den fjernet masse tomme og unødvendige tags. Fjernet <noscript>-taggen manuelt og fikk frem en masse nuller og enere, som når kjørt gjennom en binary translator ble "hey" Thanks. Tenkte ikke på å bruke noen binary convertor (stod ingenting om at <noscript> er eller kan brukes til binary (google), så jeg antok at 0/1'erne ble brukt som passordene før~). Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som kan hjelpe meg litt med lvl 4? Sliter med koden her: <script language="JavaScript" type="Text/JavaScript" src="www.hackordie.moo.no/levels/4/password.js"></script> <script language="JavaScript" type="Text/JavaScript"> password=prompt('LEVEL: 4\n Enter password:',''); if (password == this_is_the_pw) { location.href = "?page=levels&level=4&pw=" + password; } else { location.href = "?page=error"; } </script> Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hva har du prøvd til nå? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg får ikke til nr 1 jeg =P Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre? xD Edit: Jeg fikk det til! Jeg er uberhacker azz! Edit2: Jeg er ikke så uber alikevel =( Får ikke til nr 2.. xD Edit3: Jeg fikk til 2 men ikke 3! Hjelp? xD Edit4: Jeg har greit 3.. Men nå har jeg sittet i ca 1 time med 4! Noen som kan fortelle meg wtf jeg skal gjøre der? xD Endret 11. desember 2008 av Raytee Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 hvordan klarer jeg nummer 2???? blir gal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Trenger hjelp på nummer 2, får bare opp "Error: Invalid login information" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå