End-re Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Noen som har greid level 24 ? .. fatter ikke den =/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Noen som har greid level 24 ? .. fatter ikke den =/ 8811598[/snapback] Jeg og er der.. Finner ikke ut noe Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Klarer ikke lvl 1 jeg Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Er litt flau... Jeg satt lenge med loggin greia, å trodde jeg skulle hacke pw/brukernavn Noen andre som også gikk på samme greia, ser jeg...GG folkens Endret 8. juni 2007 av LeanFear Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 skulle vi ikke det? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 nei, fant ut at man skal registrere seg:P Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Nå er jeg virkelig flau. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Hmm. Har sittet i 1 hel dag med lvl 16 nå Jeg vil ikke ha passordet, bare et hint til hvordan man løser denne <script language="JavaScript"> <!-- x=prompt('LEVEL: 16\n Enter password:',''); x=new String(x + " z"); var y = "1338"; var z = "1"; var f = "y - z"; if (x == f) { location.href = "?page=levels&level=16&pw=" + x; } else { location.href = "?page=error"; } //--> </script> Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Haha, jeg skjønte heller ikke at man måtte registrere seg først.. Kommer til lvl 3, men skjønner ikke bæra.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hmm. Har sittet i 1 hel dag med lvl 16 nå Jeg vil ikke ha passordet, bare et hint til hvordan man løser denne <script language="JavaScript"> <!-- x=prompt('LEVEL: 16\n Enter password:',''); x=new String(x + " z"); var y = "1338"; var z = "1"; var f = "y - z"; if (x == f) { location.href = "?page=levels&level=16&pw=" + x; } else { location.href = "?page=error"; } //--> </script> 9186577[/snapback] må være leet for å løse den ja Endret 1. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Tok du den? Edit: Henrik, Passordet er ikke 1337, hvis det var det du pekte mot Endret 2. august 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hva med leeb eller ieeb? hehe, har null peiling men men.. Noen som kan gi meg litt hint på lvl 3 ? :S Endret 2. august 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Fatter ikke dette spillet, så jeg orker ikke å waste tid. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Hmm. Har sittet i 1 hel dag med lvl 16 nå Jeg vil ikke ha passordet, bare et hint til hvordan man løser denne <script language="JavaScript"> <!-- x=prompt('LEVEL: 16\n Enter password:',''); x=new String(x + " z"); var y = "1338"; var z = "1"; var f = "y - z"; if (x == f) { location.href = "?page=levels&level=16&pw=" + x; } else { location.href = "?page=error"; } //--> </script> 9186577[/snapback] Den her er litt vrien, fordi i det har litt med kva bokstavar o.l. som er i sånne: " og ". Er bokstaven/teiknet inni " og ", f.eks. slik: "x", kan det vere ein variabel/var. Er den ikkje inni " og ", f.eks. slik: x, då er det bokstaven x og ikkje variabelen x. Derfor er "var y = "1338";" der berre for å lure deg. Og var f er frå bokstaven y til z, ikkje variabelen y - (minus) z, fordi bokstavane er ikkje inni " og ". Men eg gidder ikkje å rekne/tenkje på det, du får prøve sjølv. Hva med leeb eller ieeb? hehe, har null peiling men men.. Noen som kan gi meg litt hint på lvl 3 ? :S 9194191[/snapback] substring (?) som er ein variabel (?) er frå og til. Den substringen, om eg husker rett, skrives slik: substring(0,3) og det tyder frå 0 til 3 i ein annan variabel. Og kva tyder 0,3? Jo, det skal eg skrive. I ein annan variabel enn substringen er ordet "newbie" (?). Frå 0 til 3 i newbie, det er lett, viss ein veit korleis ein skal tenkje. Viss 0 er "mellomrommet" (det er ikkje noko mellomrom, men eg kallar det det) er bak "n", 1 er mellom "n" og "e", 2 er mellom "e" og "w", 3 er mellom "w" og "b" og 4 er mellom "b" og "i", kva er bokstavane frå 0 til 3 då? Håper du skjønte det. Litt offtopic, men: Det er 40 sider i denne tråden, og til alle som treng hjelp: Les bak i tråden. Der står hint og svar om dykk treng. Halvparten av alle innlegga i tråden (trur eg i hvert fall) er spørsmål som "Kva skal ein gjere på lvl 3?" o.l.. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Skjønte ikke en damn shit.. Hehe sorry.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ok då, svaret er Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor new, sidan det er bokstavane frå 0 til 3. Viss du skriver det i Notepad (viss du har Windows) og skriver newbie, og får ein eller annan statusbar elns til å vise kva kolonne og linje markøren (?) er på, og trykkjer fyrst på før ordet startar (altså newbie), då står det "kolonne 0", og etterpå trykkjer mellom w og b, då står det "kolonne 3". Derfor 0 til 3 Det var kanskje litt vanskeleg å skjønne det i forrige innlegget min, men jaja. Endret 3. august 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Så passordet på lvl 3 er new? Det går ikke ann å skirve no passord! vææ jeg er lost Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Så passordet på lvl 3 er new? Det går ikke ann å skirve no passord! vææ jeg er lost 9201575[/snapback] Ja, det går Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Og var f er frå bokstaven y til z, ikkje variabelen y - (minus) z, fordi bokstavane er ikkje inni " og ". Er de ikke? Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Hmm. Ingen som kan hjelpe meg med 16? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå