Gå til innhold

"Hack" dere gjennom denne siden ^^


Masticore-

Anbefalte innlegg

15:

Det du må gjøre er å få bort all html koden. Personlig la jeg hele teksten inn i en string i php, og brukte strip_tags() for å få koden bort. Da står man igjen med svaret. Nesten.

 

Er sikkert mulig å gjøre det med javascript også, men nå er det php jeg er best i, så da ble det sånn.

7326063[/snapback]

 

 

Hvis det ikke er for mye jobb, kan du gjøre det igjen for meg? det er jævlig mye jobb å gjøre manuelt, og siden jeg har gjort den en gang før og kødda det til 2 gnager nå er jeg lite motivert :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg fast på lvl7....

 

Noen som vet?? :)

 

 

EDIT: Det her var det jeg fant men jeg skjønte ikke helt :blush:

 

password=prompt('LEVEL: 7\n Enter password:',' ');

if (password == you_are_being_tricked) {

location.href= "?page=level7&pw=" + password; }

else { location.href= "levels/error.php"; }

Endret av megvel
Lenke til kommentar

>> (Sign-propagating right shift)

 

This operator shifts the first operand the specified number of bits to the right. Excess bits shifted off to the right are discarded. Copies of the leftmost bit are shifted in from the left. Since the new leftmost bit has the same value as the previous leftmost bit, the sign bit (the leftmost bit) does not change. Hence the name "sign-propagating".

 

For example, 9 >> 2 yields 2:

 

http://developer.mozilla.org/en/docs/Core_...twise_Operators

 

 

HÆ?

Lenke til kommentar

Kunne noen hjelpe meg med level 23? Jeg har funnet ut at det er en subdir med noen filer i. Den ene er en php med errors, den andre en error.php som jeg blir redirecta til når jeg har "feil" nettleser og en som heter password.html ellernoe der jeg får en popup melding 500 ganger rett i trynet.. Hjelp godtas på pm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...