Schnugaf Skrevet 27. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2006 Eg for min del vill anbefale " www.hackerslab.org " der må du opp i command og alt :!: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 sluntra borti denna sia og denne tråden har kommet til lvl 5, men med 3 og 4 så jeg passordene her. hvordan ser man kildekoden med det popup vinduet oppe?? vet man skal deaktivere java greie hvordan gjør man det? har lest gjennom hele tråden og er passe lei men ble ikke no klokere... hjelp!! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Klarte meg til level 8, stuck der. Stolt av meg selv, selv om det egentlig bare var å lete etter de rette passordene. Måtte google for å finne ut hva Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): substring(0,3)betydde. Endret 11. oktober 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Har klart meg til level 3 jeg. Noen som kan gi meg ett hint? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Kan ikke JavaScript, men kan prøve å forklare. Level 3: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Først må du eneable JavaScript. Vet ikke hvordan man gjør det i IE, men jeg vet at man kjapt og enkelt kan skru det av i Opera hver gang man får opp et vindu. Deretter finner man JavaScriptet i kildekoden. Der står det var a = "newbie"; var b = a.substring(0,3); a.substring(3,5) betyr, om a= "thefire" at b= "efi". Hadde det stått a.substring(0,2) hadde b= "th". Litt dårlig forklart, håper du skjønner. Har problemer med Level 13. Eller, problemet er at jeg ikke får det til å stemme... er denne like enkel som Level 3, bare med litt addering? Det er to JavaScript på siden. Det ene for passordet, det andre for norightmouseclickallowed. Har det siste scriptet noe å si? Endret 29. oktober 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2006 Aah.. Denne hadde jeg glemt! Kom til lvl5 eller noe jeg. Slutta når jeg måtte begynne med java. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Aah.. Denne hadde jeg glemt! Kom til lvl5 eller noe jeg. Slutta når jeg måtte begynne med java. 7064339[/snapback] Alt er JavaScript. Hvertfall til Level 13 (hvor jeg er stuck). Lenke til kommentar
fompa Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 ... NÅ har jeg brukt alt for mye tid på level 3! kan ikke noen sende meg en PM med akkurat hva jeg skal gjøre? og ikke skriv så jæ*** avansert da... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) fompa, du skjønte ikke min lille guide 3 poster opp? passordet er (ja, passordet står i den skjulte teksten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor new.Kommer av substring. Av ordet newbie, hvor vi kun skal ha de tre første bokstavene (0,3) blir det altså new. Endret 29. oktober 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Stresser ræva av meg på level 23. Any hints? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Hehe Fez 23 er lett da ^^ I spoiler er en link, som brude gi deg en viss peiling, hvis du kan php ^^ http://masticore.neonnero.com/HackorDie/levels/23/23.phps Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har lest igjennom denne tråden noen ganger. jeg har spurt om hjelp. Jeg får ikke til level 4! Har sourcen. Kan ikke _noe_ om javascript, eller, dvs, jeg kunne nok til å løse for første oppgavene. Hjelp? (Beklager bump) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Level 4 var ei lita hore, ja... hjelp? <script language="JavaScript" src="JavaScript" type="Text/JavaScript"></script> <script language="JavaScript" type="Text/JavaScript"> password=prompt('LEVEL: 4\n Enter password:',' '); if (password == haxx000r) { location.href= "?page=level4&pw=" + password; } else { location.href= "levels/error.php"; } </script> if(password == haxx000r) - Burde ikke det egenklig si at, hvis passordet erlik haxx000r så får du gå vidre? Endret 19. november 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 <script language="JavaScript" src="JavaScript" type="Text/JavaScript"></script> <script language="JavaScript" type="Text/JavaScript"> ......... ............ .... </script> De ser den første <script ... > tingen? src="JavaScript" betyr at sida hentar kode frå ei anna side også. Løysning: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Adressa til sida du er på er jo: http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=level4 .src="JavaScript" betyr at koden ligg i ei mappe/fil med navn JavaScript, som ligg i samme mappa som sida du er på. Addressa til koden blir då: http://masticore.neonnero.com/HackorDie/JavaScript Resten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor var haxx000r = "godlike"; betyr at man skal bytte haxx000r med godlike dersom det er haxx000r ein plass i koden. Rotete forklaring? JA! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Herregud... Det der kunne jeg egenklig Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Aha, så man trenger ikke definere en bestemt fil for javascriptet som skal inkluderes altså. Hvordan er det mulig å bare inkludere en mappe? Hva inkluderes egentlig da? En index.html fil det bare står Javascript i? Trodde man måtte inkludere javascriptfiler jeg. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Nei, det var nok eg som sa feil. Det ser ut til å vere ei fil utan noko etternavn. Om det er mogleg å inkludere ei mappe veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Hva er 11? Jeg skjønner ikke en dritt der... Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser du at det er mogleg å scrolle på http://masticore.neonnero.com/HackorDie/levels/11/check2.js ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Trenger hint (ikke løsningen) til Level 13. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå