ovinn Skrevet 11. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2006 hvordan får jeg lest kildefilen på nr 3 ? 5738612[/snapback] Les bakover ^^ Snillmodus: Slå av java Lenke til kommentar
zatux Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) er på lvl17 jeg, hva betyr string.charsetcode? sliter litt 5708008[/snapback] Sliter med den samme.. Begynner å bli ganske så motløs Fant ut hvordan fromcharcode funket her: http://ferruh.mavituna.com/stringfromcharcode.asp men klarer likevell ikke å løse knuten.. Gi meg ett vink viss noe løsner for deg (eller forøvrig noen av dere andre ^^,) Endret 12. mars 2006 av torvald Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Mulig jeg er dum som et troll nå, men på level 3, hva skal leses bakover? Lenke til kommentar
zatux Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Mulig jeg er dum som et troll nå, men på level 3, hva skal leses bakover? 5741065[/snapback] Hehe, litt troll nå ja. Les tilbake i tråden, tidligere innlegg omhandler akkurat det samme som du spør om. Ingen vits å bruke tiden til å repetere oss. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 er på lvl17 jeg, hva betyr string.charsetcode? sliter litt 5708008[/snapback] Sliter med den samme.. Begynner å bli ganske så motløs Fant ut hvordan fromcharcode funket her: http://ferruh.mavituna.com/stringfromcharcode.asp men klarer likevell ikke å løse knuten.. Gi meg ett vink viss noe løsner for deg (eller forøvrig noen av dere andre ^^,) 5740932[/snapback] Prøv å finn ut hva som skal til for at y skal være lik de to verdiene. Her er en modifisert html fil som du kan teste litt med <script language="JavaScript"> <!-- function test(passwd) { y=String.fromCharCode(115) + String.fromCharCode(101) + String.fromCharCode(passwd.substring(0,1)*11) + String.fromCharCode(114) + String.fromCharCode(101) + String.fromCharCode((passwd.substring(0,1)*13)-1); document.write(y); document.write("<br>"); document.write(passwd.substring(1,7)); if (passwd.substring(1,7) == y) { document.write("<p>RIKTIG!</p>"); } else { document.write ("<p>FEIL!</p>"); } } //--> </script> <table width="144" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td align="center"><b>LEVEL 17 </b></td> </tr> <tr> <td> </td> </tr> <tr> <td align="left">Enter password:</td> </tr> <tr> <td> </td> </tr> <tr> <td align="left"><input name="pw" type="password" id="pw"></td> </tr> <tr> <td align="left"><button onClick="test(document.getElementById('pw').value)">ok</button></td> </tr> </table> Lagre den som .html og test i vei! Begge linjene skal være like! Tips: Hemmelig! Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Trollet Edge sitter og strever med level 6. Noen som har noe fornuftig og si? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Scroll bortover der det er "tomt". Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Har funnet det: var JavaScript = "hackit"; password=prompt('LEVEL: 6\n Enter password:',' '); if (password == JavaScript) { location.href = "?page=level6&pw=" + password; } else { location.href= "levels/error.php"; } Hva skal det betyyy? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 Har funnet det: var JavaScript = "hackit"; password=prompt('LEVEL: 6\n Enter password:',' '); if (password == JavaScript) { location.href = "?page=level6&pw=" + password; } else { location.href= "levels/error.php"; } Hva skal det betyyy? 5742043[/snapback] var JavaScript = "hackit" if (password == JavaScript Sier det deg noe? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) At pw er JavaScript. Men som det står over der, så er JavaScript = hackit. Edit: ouch, treig. Endret 12. mars 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Klarte ikke level 1, det derre med å logge inn... Hvor finner jeg brukernavn? hva bruker jeg til å hacke passordet? Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 Mener du den delen der du skal registrere deg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 LOL @ Erelend. Dere andre: Bla bakover Hvorfor skal vi gjenta alt som er sagt tidligere fordi dere ikke gidder å søke eller å tenke over det dere finner 5 minutter før dere poster? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 14. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Seriøst! Jeg Bare Kødda! Jeg gidd ikke registrere! Er en såkalt ehh... jaaaa....mmm... NOOB når det gjelder dette! Hvordan kan jeg lære litt slikt? MUUUHAHAHAHAAAA!!! Endret 14. mars 2006 av Erelend Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2006 Seriøst! Jeg Bare Kødda! Jeg gidd ikke registrere! Er en såkalt ehh... jaaaa....mmm... NOOB når det gjelder dette! Hvordan kan jeg lære litt slikt? MUUUHAHAHAHAAAA! 5754693[/snapback] Hmm, morsomt? neh.. Tror veldig lite på at du kødda da du spørte oppi her, da hadde det vært littegrann emr humor inni bildet... Det der var den verste unnskyldningen evver! Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 ja..klarte den nå ...men lvl 4...finner ikke passordet...hva gjør jeg her? 5648065[/snapback] hvor fant du password hen? <td align="center" valign="top"><script language="JavaScript">password=prompt('LEVEL: 3\n Enter password:',' '); var a = "newbie";var b = a.substring(0,3); if (password == b){location.href= "?page=level3&pw=" + password; }else { location.href= "levels/error.php"; }</script> </td> </tr> Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2006 ja..klarte den nå ...men lvl 4...finner ikke passordet...hva gjør jeg her? 5648065[/snapback] hvor fant du password hen? <td align="center" valign="top"><script language="JavaScript">password=prompt('LEVEL: 3\n Enter password:',' '); var a = "newbie";var b = a.substring(0,3); if (password == b){location.href= "?page=level3&pw=" + password; }else { location.href= "levels/error.php"; }</script> </td> </tr>[right][snapback]5762069[/snapback][/right]Svaret står til og med ordrett lenger bakover i tråden! Alle: LET! Lenke til kommentar
zatux Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) www.HackorDie.moo.no Klarer dere alle levelene ? 3557882[/snapback] Done :-) Med x antall timer, så går det ann å få til det meste ;-D Endret 19. mars 2006 av torvald Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 jeg får ikke til 3ern kan noen PLZ hjelpe? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Les litt tidligere opp i tråden, samme sde som der du postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå