pessimisten Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 men da vill den ikke videre fra lvl2 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hmm.. *rastløs* PT? Kan du forklare litt nærmere det du sa oppi her med lvl19? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) http://livehttpheaders.mozdev.org/ Google er en fin ting. 5637472[/snapback] Altså. Å lese kildekoden klarer jeg. er passordet jeg ikke får til. 5637532[/snapback] Den var ikke til deg Men klarer du virkelig ikke å finne passordet der? Tror ikke dette er noe for deg.. Hint: if (passwd == "easy") { location.href = "?page=level1&pw=" + passwd; 5637641[/snapback] Så langt ser jeg og. passordet er easy også må jeg lete etter noe. Edit. ser et lys nå. Endret 20. februar 2006 av Tor-Martin Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg er nummer 21 på lista. Holder på med level 22 Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hmm.. *rastløs* PT? Kan du forklare litt nærmere det du sa oppi her med lvl19? 5637661[/snapback] Kan du skrive JavaScript? Hvis ikke, ta deg et google-søk etter "JavaScript for loop" eller noe slikt, og se hvordan en slik for-loop skal skrives. Putt det ekle uttrykket som står inni if-setningen inn i for-loopen, og bruk for-loopen til å endre verdiene av x. Det if-setningen sier er at når *stygt uttrykk som står inni it-setning* er ! (altså ikke, eller 0 (false)) er passordet rett. Du må altså sette inn en verdi av x slik at uttrykket blir 0, og det hjelper for-loopen deg med. Vanskelig å forklare uten å balle for mye med ordene EDIT: rc-marcus: Lyst å gi meg et lite hint til level 20? Fatter ikke hvor den dumme JS-alerten kommer fra :/ Endret 20. februar 2006 av PT Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Se etter kilden til et javascript... Bruk view-source: i FireFox. Hm, nå funker det ikke som tidligere Endret 20. februar 2006 av rc-marcus Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hmm.. *rastløs* PT? Kan du forklare litt nærmere det du sa oppi her med lvl19? 5637661[/snapback] Kan du skrive JavaScript? Hvis ikke, ta deg et google-søk etter "JavaScript for loop" eller noe slikt, og se hvordan en slik for-loop skal skrives. Putt det ekle uttrykket som står inni if-setningen inn i for-loopen, og bruk for-loopen til å endre verdiene av x. Det if-setningen sier er at når *stygt uttrykk som står inni it-setning* er ! (altså ikke, eller 0 (false)) er passordet rett. Du må altså sette inn en verdi av x slik at uttrykket blir 0, og det hjelper for-loopen deg med. Vanskelig å forklare uten å balle for mye med ordene EDIT: rc-marcus: Lyst å gi meg et lite hint til level 20? Fatter ikke hvor den dumme JS-alerten kommer fra :/ 5637689[/snapback] hmm, da er nok ikke dette nor for meg :no ;( Kan ikkenoe med javascript! Fant noe på google, men skjønte lite... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Litt OT nå men noen som klarer denne da? Finner ikke ut username Endret 20. februar 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
.com Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 har prøvd den impetus, men aldri klart den Lenke til kommentar
valentino Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Litt OT nå men noen som klarer denne da? Finner ikke ut username 5638467[/snapback] Username: try2hack password: irtehh4x0r! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det lyset kom ikke. noen tips? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det lyset kom ikke. noen tips? 5638758[/snapback] Er det try2hack lvl 2 du tenker på nå? jeg fikk heller ikke passordet til å funke når jeg klippet det ut av forumet. Når jeg derimot klippet passordet ut fra swf fila som la seg i temp internet files mappa mi så funket det. txtUsername – try2hack I– txtPassword – irtehh4x0r! Dette er klippet rett ut så det skal funke. Men om det ikke gjør det så er det bare å åpne swf fila i notepad og lese det som står med klartekst. Men nå holder vi oss til hackordie i denne tråden fremover. Om dere ønsker hjelp med try2hack så kan dere lage en ny tråd på det. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Noen, mekk en "guide" på slik java for loop da? Endret 20. februar 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det lyset kom ikke. noen tips? 5638758[/snapback] Er det try2hack lvl 2 du tenker på nå? Niks. Les lenger oppe på denne siden du Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Noen, mekk en "guide" på slik java for loop da? 5639007[/snapback] Sitter du fast du og? Quote for guide Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nei det kan dere prøve ut selv. Jeg fikk ikke mer enn det hintet, men da gikk det MYE lettere. Lev heller opp til ordtaket ditt du da DJ Ovin: "If Something's HARD to do, then it's NOT worth doing." Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nei det kan dere prøve ut selv. Jeg fikk ikke mer enn det hintet, men da gikk det MYE lettere. Lev heller opp til ordtaket ditt du da DJ Ovin: "If Something's HARD to do, then it's NOT worth doing." 5639388[/snapback] :!: Vil ikke, vil ikke, vil ikke Har plakat av han og, gir sikkert opp en dag, også kommer jeg og spør om pw til de siste lvl'ene Neida ; ) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Står fast på level 20. Noen som har klart den? rc-marcus? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) sliter ennå me lvl 3 noen som kan sende mej noen hint på PM gjerne med svar i spoiler tekst Edit: på hackordie sia og try2hack Endret 21. februar 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 sliter ennå me lvl 3 noen som kan sende mej noen hint på PM helst med spoiler tekst med svar Edit: på hackordie sia og try2hack 5640229[/snapback] Sitter fast på lvl 3 på hackordie jeg og... kan noen fortelle meg hvordan jeg finner passordet. <script language="JavaScript"> password=prompt('LEVEL: 3\n Enter password:',' '); var a = "newbie"; var b = a.substring(0,3); if (password == b) { location.href= "?page=level3&pw=" + password; } else { location.href= "levels/error.php"; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå