Masticore- Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Nå er level12 oppe og jeg har fiksa rekkefølgene på levelsa og jeg har fiksa så folk kan bare skrive navent sitt 1 gang og jeg har gjort om hele level3.... Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Skal prøve å få til level 12 senere i dag. Det ser tøft ut. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 O_O merkelig på lvl 6 kom det plutselig opp en "kalkulator" der man trykket på en rekke tall som så skulle bli et passord Jeg bare trykka noe helt tilfeldig, plutselig var jeg på lvl 7 på første forsøk. Naturtalent i hacking eller hva? prøvde med andre tallkombinasjoner etterpå for å se om det var en bug, men da kom bare error. samma her på lvl 11 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) OK, akkurat nå hater jeg dere alle! Hva i hellvetet er passordet på lvl 3??? Skjønner ikke bæret!!! Pm takk!! Endret 6. februar 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 sliter litt med level 12 substrin funskjonen er litt vrien syntes jeg Lenke til kommentar
notorled Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm, har lest igjennom tråden og er sikker på at det er riktig slik jeg gjør det.. Men det funker ikke Hackit.php <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"> <html> <head> <title>LEVEL: 4</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body> <script type="text/javascript" src="if_error.js"></script> <script type="text/javascript"> password=prompt('LEVEL: 4\n Enter password:',' '); if (password == you_are_being_tricked) { location.href=password + ".php"; } else { location.href= "error.php"; } </script> </body> </html> Dvs, her er det if_error.js som har passordet, rite? Så laster vi ned den og opner den i notepad. Scroller ned og finner dette: (if_error.js) var you_are_being_tricked_ = "hacked"; Det vil da si at passordet er "hacked"? Ikke sant? Men det fungerer ikke Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Delroton: se på variablens navn: if (password == you_are_being_tricked) { var you_are_being_tricked_ = "hacked"; er de like? Det er nok en _ for mye, finn den riktige variablen, bare let så finner du den ;D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Og jeg fortsetter som den nabben jeg er. Masticore-, please hjelp meg å komme forbi level 5. Jeg ber på mine knær! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 arg!! sliter fortsatt med level 12!! hjelp! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Helt umulig! Kom til level 2 eller så var det level 3... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 på level 1 står det look after the source, så hvor skal jeg se da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 *sjekke opp level1 igjen* Høyreklikk og trykk "vis kildekode for denne siden" (elns) Der står passordet svart på hvitt. Veldig enkelt;) Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kan noen si svaret...PLEASEEr ikke godt for et menneske å ikke klare ting alle andre klarer passord på hvem lvl ? Level 3 Det er ikkeno passord, siden formen er ødelagt, prøv å skriv innholdet i form action="" bak levels/ i adressebaren Nå burde alle klare det vel? NEI Jeg får det ikke til ! Det er kildekoden til lvl 2 jeg skal se på iksant ? Får uansett ikke noe mer ut av den Skjønte ikke mye av det hintet til Masticore heller hjøøølp Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kan noen si svaret...PLEASEEr ikke godt for et menneske å ikke klare ting alle andre klarer passord på hvem lvl ? Level 3 Det er ikkeno passord, siden formen er ødelagt, prøv å skriv innholdet i form action="" bak levels/ i adressebaren hvilken form?? kakeform? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kan ikke en som har klart hele skjiten bare lage en oppskrift på hva svara er osv. Hvordan vi finner svara å sånn? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Why? Er ikke noe vits i å jukse seg videre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ÅÅÅÅRH! Blir gal, sliter med lvl 11: <script type="text/JavaScript" src="if_error3.js"></script> <script type="text/JavaScript"> <!-- function test(passwd) { if (passwd == too_easy) { location.href = passwd + ".php"; } else { location.href = "error.php"; } } //--> </script> Her er det jo lett å bli lurt, javascriptet er bare commented, det har ingen virkning. Fila if_error3.js inneholder bare: /* Do you think you are very smart now? */ var too_easy = "(611.5+57)*2"; (Om man regner ut dette så vil det jo bli 1337, men variabelen blir jo ikke brukt av noe!) Noen tips? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jo, variablen brukes vitterlig av noe. Først, følgende linje legger inn all tekst i "if_error3.js" til HTML-siden: <script type="text/JavaScript" src="if_error3.js"></script> Videre ser man dette: <script type="text/JavaScript"> <!-- function test(passwd) { if (passwd == too_easy) { Ser du det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå