Gå til innhold

Hva slags strømkontakter på 6800GT PCI-e?

CAT-scan

Anbefalte innlegg

Hva slags kontakter er det jeg må koble til 6800GT PCI-e kortet mitt da det kommer? Følger kabler med?

Jeg har kun 1 molex-plass igjen på strømforsyningen min, og trenger splittere. Må bare vite hva slags jeg må kjøpe. Noen som vet om nettsteder med bra utvalg interne kabler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags kontakter er det jeg må koble til 6800GT PCI-e kortet mitt da det kommer? Følger kabler med?

Jeg har kun 1 molex-plass igjen på strømforsyningen min, og trenger splittere. Må bare vite hva slags jeg må kjøpe. Noen som vet om nettsteder med bra utvalg interne kabler?

På kortet jeg monterte i en Pentium 4 maskin så var det ikke noen ekstern strømforsyning på kortet. Kun via PCI-e slotten.

Lenke til kommentar
Jeg er temmelig sikker på at jeg har lest diverse steder at det er ekstern power på XFX 6800GT PCI-E, men jeg vet det ikke.

Jeg har et XFX 6800 GT PCIe kort og det er en 6-pins kontakt for strøm på det.

Det er med en overgang fra disse 6 pinnene til 2 stk 4-pins molex kontakter. Min strømforsyning er en Tagan på 480 Watt. Den har to spesielle ledninger for strøm til skjermkort. Disse ender opp i hver sin 4-pins molex, jeg har gitt begge til XFX-kortet via den medfølgene overgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...