Neptun_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ok.. men folkens da reiser jeg til usa og stopper volden jeg da..Snakkes... Lykke til på reisen! :!: Alvorlig talt, han kommer aldri til å klare det. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Han kommer i det minste til ha det travelt fremover ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 EDIT: Forb***a Jamba-reklame Syns den var mer skremmende enn Espen T... Fy faen jeg skvatt når musa streifet borti den, enda verre er "velkommen til visning" tingen til notar.... ontopic: Hvis Espen T kommer på døra så ringer jeg bare advokaten til DvD-jon så vips er den karen over alle hauger... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hvis espen duden kommer på døren så bare lukker jeg den... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg håper han greier det. Kanskje filmprisen vil gå ned en gang.Jeg har aldri lasta ned filmer før konservativ_woot.gif You wish! Det er jo akkurat det samme med mat momsen som gikk ned! Prisene på mat gikk jo ikke ned forde! Matkjedene bare utnyttet det og satte opp prisene så kundene ikke fikk noe av kaka.... Filmprisene kommer aldri til og gå ned bare fordi pirat kopieringen går ned! Filmselskapene vil bare utnytte det til det ytterste! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hvis espen duden kommer på døren så bare lukker jeg den... Tror nok det er det letteste, ja. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg håper han greier det. Kanskje filmprisen vil gå ned en gang.Jeg har aldri lasta ned filmer før konservativ_woot.gif You wish! Det er jo akkurat det samme med mat momsen som gikk ned! Prisene på mat gikk jo ikke ned forde! Matkjedene bare utnyttet det og satte opp prisene så kundene ikke fikk noe av kaka.... Filmprisene kommer aldri til og gå ned bare fordi pirat kopieringen går ned! Filmselskapene vil bare utnytte det til det ytterste! Ja, kanskje du har rett. Bryr meg ikke om at filmselskapene taper penger, og heller ikke at forbrukerne sparer penger. Men mener det er svært drøyt hvis noen klager over at man vil ha slutt på piratkopieringen. Blir jo som å rane en butikk for så å ringe på hos eieren og klage på utvalget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå