Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Teoretisk sett tror jeg at det er lov til å motta, men ikke å gi bort filer. Er vel noe sånt ja. Har ikke lov å bruke filene du mottar, samt at om du laster ned fra en som deler ulovlig, er du medvirkende. Elns. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 les innlegget en gang til, ja det står "vi" der. Er ikke du en søting, kanskje? kembosøt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Noen av dere som kan fortelle meg hvor dere bor, så kommer jeg og Espen hjem til dere. da kommer dere hjem til min kjære neve. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Noen av dere som kan fortelle meg hvor dere bor, så kommer jeg og Espen hjem til dere. da kommer dere hjem til min kjære neve. Og hadde du en brukbar sak mht til handlingene du har utført, ville du forspilt alle dine gode sjanser på den måten. Men men, for all del. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 'oly shit, we're fecked! Lurer på hvor langt han kommer med dette... Lenke til kommentar
above Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 'oly shit, we're fecked! Lurer på hvor langt han kommer med dette... Tviler på at han kommer så veldig langt! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 eh.. hallo? Espen Tøndel her den satt!!! (mao ikke e.tøndeldøndel nei) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har faktisk truffet og hilst på ham. Hyggelig kar. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har faktisk truffet og hilst på ham. Hyggelig kar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hmm, et innlegg ble fjerna.. Som jeg posta på første sida øverst på sida.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har faktisk truffet og hilst på ham. Hyggelig kar. Nei, han er anti-pirat. Vi hater ham! NEIDA! Vær så snill. Ikke saksøk meg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har faktisk truffet og hilst på ham. Hyggelig kar. Nei, han er anti-pirat. Vi hater ham! NEIDA! Vær så snill. Ikke saksøk meg! Så godt kjenner jeg ham dessverre ikke... Dere er trygge inntil videre, men ikke stort lenger! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Du får legge inn ett godt ord for meg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Slapp av gutta, har ordna slik at Espen Tøndel får en liten spesiell "pakke" om noen dager. Hehe... Hyre inn en advokat for å ta hele pirat nettverket. GL HF Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri laster ned noe som helst ulovlig. Aldri. Da lyver du! alle som ikke er teite, laster da ned litt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri laster ned noe som helst ulovlig. Aldri. du får det bare levert fra andre kompiser som sitter på ei bedre linje en deg? edit: jeg kan forresten si at 97% av alt jeg laster ned er nok ulovlig... Endret 24. januar 2005 av phax Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har stor tro på denne advoktaten. Han gjør sikkert alt som står i hans makt for og hindre at den 14 år gamle dattera hans laster ned Britney Spears fra Kazaa. Neida, men uansett, skal han greie og stoppe fildeling i Norge? Det går ikke ann, ikke en kjangs. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ok.. men folkens da reiser jeg til usa og stopper volden jeg da.. Snakkes... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg håper han greier det. Kanskje filmprisen vil gå ned en gang. Jeg har aldri lasta ned filmer før Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja jeg og håper han greier det, stoppe piratkopiering 100% i hele norge, og så resten av verden, sånn at de idiotene som har satt han og de som han i arbeid sjønner at de gjør ikke noe annet en å kappe av greinen de sitter på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå