LgitechDInovo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei! Jeg lurer på om dette settet er noe dårligere enn dette? MVH Ca2 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det klart at du får bedre temps med en dual rad, men hvis du bare skal kjøle cpu og ikke skal klokke noe særlig holder det første lenge. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ja ok! jeg tenkte egentlig bare å få bort støyen fra cpu vifta, og det setet har jeg funnet et bra plasseringer til )single rad) men tanke på radiator og vifter osv Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jo større radiatoren er, jo lavare turtal kan du kjøre viftene på = Lavare støy. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hvordan går det og koble 2 singel rad sammen? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Når du tenker på radiator , tenker jeg altid større er bedre http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31041 som sakt , større er bedre Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hvordan går det og koble 2 singel rad sammen? jaja , det går kjempe fint vis du har lyst til det f.eks Tank --> Pompe --> Radiator --> Cpu --> radiator -->gpu --> chip osv. osv. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når du tenker på radiator , tenker jeg altid større er bedre http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31041 som sakt , større er bedre Altså, den radiatoren der burde vel kunne kjøle ned en atomreaktor :!: Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg hadde tengt og kjøpe denne neste gang og skru den på samme side som HK sitter på utsiden , men det dere som men kaller ... hmm , hva var det igjen da ? JO ... Penger , det er et 4 siffra tall, Så det ser ut som det ikke blir en sånn på meg alikavell Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hehe, finn deg en bilradiator på høggern da. Blir vel mer et to-sifra tall hvis du er heldig, og er vel omtrent akkurat det samme.... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 vis man finner ett varme register eller en radiator fra bil hvordan er det da med nippler osv.. det er jo ganske store di som er på orginalt.. vertfall for radiatoren, vet ikke helt hvordan det er med varme registre. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er det støy du er ute etter å fjerne, kunne kanskje til og med de passive vannkjølings-settene vært et godt alternativ, både Zalman og ThermalTake har slike til salgs, Zalman sin "Reserator" finner du her til bare 1900kr Lenke til kommentar
Azton Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg hadde tengt og kjøpe denne neste gang og skru den på samme side som HK sitter på utsiden , men det dere som men kaller ... hmm , hva var det igjen da ?JO ... Penger , det er et 4 siffra tall, Så det ser ut som det ikke blir en sånn på meg alikavell Er vel ikke så veldig poeng med den svære radiatoren da? Får nok ikke under rom-temp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå