Dux ducis Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ugh.. Jeg finner den ikke på noen gratis font-sider. Link? Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Har ikke, sorry mæck. Formatert. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg syntes den var dødskul jeg! Fargene var veldig behagelige. Men menyen var litt... ja.. grei nok egentlig, men skillte seg litt ut på en måte. Og kantene rundt på toppen virket litt... bulkete... + en bugg nederst til venstre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Ugh.. Jeg finner den ikke på noen gratis font-sider. Link? Jeg finner den heller ikke! Jeg vil så gjerne ha den! Kan du se om du finner den trådstarter? EDIT: Et spørsmål: (Jeg har ikke peil på CSS og sånt) Du har laget siden din i CSS? Hvordan laget du runde kanter på siden? Hvor fant du bildene? Hvordan fikk du de svarte strekene rundt bildet? Hvordan får du sånn meny? Endret 25. januar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Den er stylet i css, ja. Runde kantene er bildene, du kan få titte på de @ /gfx Bildene? Alt har jeg tatt selv, eller laget selv. Sorte dottene rundt bildene er noe du setter i stilarket. Menyen er en liste, stylet i stilarket style.css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå