TSP Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei i dag morges når jeg var på forumet, kom det opp at noen prøvde å bryte seg inn på PCen angrepet var av typen MSSQL_Null_Packet_DoS, som ble oppdaget et millisekund etter at jeg åpnet en PM. Om dette har noe med saken å gjøre vet jeg ikke. Jeg kan gi dere de første tallene av IPen hvis det ikke er tillat får en moderator fjerne. IPadresse til angriper: 195.47.2**.** Kommer ikke hjem før klokken 14.45 Det var Norton Internet Security 2004 som oppdaget det. TSP Endret 24. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tviler på at slikt kan sendes i en PM, så at en hacker rett og slett fant ut at han ville prøve å angripe deg er nok mer sannsynlig. Du kan jo sende IP-en til internettleverandøren din, vanligvis vil de da anmelde saken. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror nå dette heller er overbeskyttelse fra Norton sin side. Sannsynligvis sendte SQL-databasen noen packets til deg når du åpnet PM-en og stakkars Norton trodde vel at det var et forsøk på DOS-angrep... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror nå dette heller er overbeskyttelse fra Norton sin side.Sannsynligvis sendte SQL-databasen noen packets til deg når du åpnet PM-en og stakkars Norton trodde vel at det var et forsøk på DOS-angrep... Godt mulig! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Å anmelde noen for noe man bare har en svak mistanke om ville vært helt idiotisk da. Da hadde jeg gått løs på vedkommende Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ta en lookup på IP-en og se om du ender opp med domenet til en av sidene i hw-nettverket. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 1) Vi har IKKE microsoft programvare (les:mssql) 2) Det er ikke våre IP Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 1) Vi har IKKE microsoft programvare (les:mssql) Det var ihvertfall godt å høre. Men ta en lookup uansett og se om det er noe web-greier. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Å anmelde noen for noe man bare har en svak mistanke om ville vært helt idiotisk da. Da hadde jeg gått løs på vedkommende Det får være internettleverandørens problem, ettersom det er de som velger hva de vil gjøre ut av saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå