stiiig Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skal formatere harddisken og få en ren installasjon, men jeg vil ta vare på mailene mine som ligger i outlook. Det finnes sikkert et smart triks jeg kan gjør... Hjelp meg. TAKK Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Har laget en liten bilde for bilde "guide" på hvordan eksportere epost fra outlook, og du kan lese den her : Outlook eksport og import av epost og kalender info Håper dette kan hjelpe deg. PS ! Hvis du har outlook express ta en titt her : Guide eller i forumet Endret 24. januar 2005 av Arcus Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har laget en liten bilde for bilde "guide" på hvordan eksportere epost fra outlook, og du kan lese den her : Outlook eksport og import av epost og kalender info Likte den http://www.joha.nu/ så den gikk til favoritter for en bedre titt Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Alternativt finner du en Wizard under Start - Programs - Accessories - System Tools som heter "Files and Settings Transfer Wizard" som hjelper deg å overføre Outlook + mange andre innstillinger på maskinen din. Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå