Gå til innhold

Hjelp til valg.Nytt skjermkort.


myivan2000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vill ikke merke forskjell på 4x og 8 x AGP på low end kort..

Du vil garantert ikke merke forskjell så lenge hovedkortet ikke støtter mer enn 4x... :p

Det hadde ikke vært noen forskjell om han hadde hatt 8 x..Jeg hadde 8 x agp og 4 x hovedkort. Gav ikke akkurat noen utslag med 8 x hovedkort :p Low-end kort har ikke så stor nytte av 8 x siden de har lav båndbredde..

Lenke til kommentar
Takk for raskt svar da blir det 7000 på meg.

 

Vil dette være en forbedring i forhold til mitt mx400 kort`?

 

Spm, : Hva har det av betydning at skjermkort støtter directx 9, eller ikke 8,1?

 

mvh Ivan

I ytelse er kortet likt med Geforce 2 mx400 kortet..Jeg ville kjøpt 9250 som billigkort.. :thumbup:

Lenke til kommentar
I ytelse er kortet likt med Geforce 2 mx400 kortet..Jeg ville kjøpt 9250 som billigkort.. :thumbup:

Går surfingen fortere med et 9250?

Nei, men Radeon 9250 er raskere på 3D. Det kan jo hende at man skal spille et spill nå og da, og siden Radeon 9250 er så billig uansett, ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe det.

Lenke til kommentar

Da min stue pc fikk problemer koblet jeg opp min htpc som har et radeon 9500 kort. Skal si det var forskjell på bildet!!

 

Mitt radeon kort har nå tatt kvelden, og når jeg så satt tilbake mx400 i denne pcen.

I nedtur når det gjelder billedkvalitet!! Her snakker jeg ikke om spill eller filmvisning.

Fargene er blasse, og lite gnist over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...