rvenes Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Eg bestilte ein 20.1 DELL skjerm for litt sida på dell.no. Men den kjem jo aldri. Og nå ser eg på nettbanken min at pengene ikkje er reservert lengre. Først bestilte eg med VISA kortet til Sparebanken Vest, men da fikk eg ingen mail. Så overførte eg penge til min Skandiabank konto, og bestilte ein gang til, da fikk eg ordrebekreftelse, og alt ser ut som det går bra, men problemet er at skjermen ikkje kjem! Kor lang leveringstid har DELL på ein einkelt skjerm? Sparebank Vest VISA kortet mitt har sånn sikkert passord, som eg skal taste inn ved nettbetaling, problemet er at eg ikkje får fram noken side der eg skal taste inn passordet. Bakvendtland spør du meg. Slik er det ikkje på Skandiabanken VISA kortet mitt. Der fikk eg jo også ordrebekreftelse. Når eg nå går inn på DELL sine sider, med mitt kunde nr og ordrenummer og skal logge inn, så kjem eg ikkje inn. Det første som kjem er at det mangler ein landskode? også om eg skriver NO framfor nr'et så kjem det at det er ein feil. Andre som har bestilt skjermen og har samme problem? "En vakker dag er alt like enkelt som Dell, Gå online i dag!" Edit: endra overskifta fra Kjøpe til Kjøpt! Leveringstid var ca 6 dager etter at eg bestilte med eit visa kort som fungerte bra SPV har slikt ekstra passord, og det fikk ingen plass til og skrive inn på Dell sine sider. Endret 27. januar 2005 av Cornel Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Siden du ikke nevner noe om at du allerede har gjort det: Ring Dell da vel: 23 16 22 98. Det er antagelig mer effektivt siden de faktisk kan svare på det du spør om. Forutsatt at du primært ønsker en løsning på problemet, og ikke bare lidelsesfeller... Lykke til! Geir Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hmh... det gjorde susen. Den blir vist levert i dag! tnx! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det kan av og til virke som folk har sluttet å bruke telefonen, selv om den ofte er det beste hjelpemiddelet i sånne sammenhenger.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 YO! Ringte heim. Skjermen var kommet! Tok ca litt over ei veke og få den hit! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Fra du bestilte eller fra den ble sendt? Jeg bestilte nettopp en 20" widescreen, så jeg vil jo gjerne vite hvor lenge jeg må vente Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Fra den var bestilt til den var kommet heime på trappa... Var ikkje heime då den kom... (har ikkje vore heime heller) Skal heim i helga og teste ut. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Gooody! :O) Gratulerer med ny skjerm. Jeg begynner å holde pusten nå, jeg... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Klarte ikkje og vente til helga... tok ein tur heim litt før og henta gliset.... bilder av herligheiten: http://venes.org/bilder/dell/ Fyrte i gang CS (nei speler ikkje mykje, men noke må man da teste med) og det funka jævlig bra. Overraska over kor bra bildet blei på 1024*768 egentlig. (Skal også ha med 19" crt heim til den maskina! trur ikkje eg skal ha tripple oppsett.) Har nå 2x 1600*1200 og 1x 1024*768 skjermer... merka at det blei ein del og fare over med musa! Skjermen anbefalles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå