Gå til innhold

Kjøpt 20.1 DELL skjerm

rvenes

Anbefalte innlegg

Eg bestilte ein 20.1 DELL skjerm for litt sida på dell.no. Men den kjem jo aldri. Og nå ser eg på nettbanken min at pengene ikkje er reservert lengre.

Først bestilte eg med VISA kortet til Sparebanken Vest, men da fikk eg ingen mail. Så overførte eg penge til min Skandiabank konto, og bestilte ein gang til, da fikk eg ordrebekreftelse, og alt ser ut som det går bra, men problemet er at skjermen ikkje kjem!

Kor lang leveringstid har DELL på ein einkelt skjerm?

Sparebank Vest VISA kortet mitt har sånn sikkert passord, som eg skal taste inn ved nettbetaling, problemet er at eg ikkje får fram noken side der eg skal taste inn passordet. Bakvendtland spør du meg. Slik er det ikkje på Skandiabanken VISA kortet mitt. Der fikk eg jo også ordrebekreftelse.

Når eg nå går inn på DELL sine sider, med mitt kunde nr og ordrenummer og skal logge inn, så kjem eg ikkje inn. Det første som kjem er at det mangler ein landskode? også om eg skriver NO framfor nr'et så kjem det at det er ein feil.

Andre som har bestilt skjermen og har samme problem?

"En vakker dag er alt like enkelt som Dell, Gå online i dag!"

Edit: endra overskifta fra Kjøpe til Kjøpt!

Leveringstid var ca 6 dager etter at eg bestilte med eit visa kort som fungerte bra

SPV har slikt ekstra passord, og det fikk ingen plass til og skrive inn på Dell sine sider.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarte ikkje og vente til helga... tok ein tur heim litt før og henta gliset....

bilder av herligheiten:

http://venes.org/bilder/dell/

Fyrte i gang CS (nei speler ikkje mykje, men noke må man da teste med) og det funka jævlig bra. Overraska over kor bra bildet blei på 1024*768 egentlig.

(Skal også ha med 19" crt heim til den maskina! trur ikkje eg skal ha tripple oppsett.)

Har nå 2x 1600*1200 og 1x 1024*768 skjermer... merka at det blei ein del og fare over med musa!

Skjermen anbefalles!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...