Sylvarius Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei og takk for at du leser innlegget mitt. Jeg kjenner at det lukter Kabinettbytte i luften nå. Har sikla på Beantech Igloo, men etter å ha lest hardware.no's test, ble jeg mildt sagt usikker. Den har ikke mic og headset tilkobling på fremsiden? Ønsker tips om andre, lignende kabinett, eller løsninger til Beantech kabinettet. Jeg snuste litt rundt på Komplett.se og kom over denne morsomme dingsen fra eMagic. Forsto såpass at den leser alle disse kortene og at den er "videreformidler" for USB, Firewire og lyd. Men forsto ikke helt hvilket grensesnitt den bruker for å videreformidle minnekortene. Er denne muligens morroklumpen som gjør Beantech kabissen komplett? Kom gjerne med innspill her. - Sylvarius Endret 24. januar 2005 av Sylvarius Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) hvis du kikker nedover i reken av poster her så er den en post som du kan legge dette i... din kabinett erfaring/test eller førespørsel her. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=365025 Endret 24. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå