Chief_R-W Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Har nå fått ny hw til serveren så pappesken er ikke i bruk for øyeblikket. Har fått meg ny maskinvare. AMD XP 1600+ , 384 (SD-Ram) og hele 3gb men skal byttes ut snart. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Passende hobo-maskin det der, ja... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ja "ny og ny" i allefall bedre enn det gamle som jeg hadde i pappesken. Skal drive CS server og Direct Connect/DC++ server på den. En som hadde Intel P3 500mhz til å drive det så går det med denne og. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 papp er veldig isolerende, så jeg ville i alle fall mekket god med vifter i det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har nå fått ny hw til serveren så pappesken er ikke i bruk for øyeblikket. Har fått meg ny maskinvare. AMD XP 1600+ , 384 (SD-Ram) og hele 3gb men skal byttes ut snart. har du tatt springfart når du tok bildet eller? ser slik ut med de fartstripene :!: Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 vi skal ikke fixe en server til med packard bell'en min da?? Jeg mener, det hadde jo blitt gromt med AMD K6 og 64 MB SDRAM og 3gb harddisk da.... hehe... Men kunne jo ha modda kabbisen der? hvis hk'et ditt passer i den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå