Gå til innhold

Skru av/på touchpad på Komplett 410

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, noen som vet hvordan man enkelt kan skru av og på touchpad'en på en Komplett 410? Har googla litt, men det virker som alle maskiner er forskjellige på dette området.

Takk for hjelpen

Om det ikke er ekstern knapp (som på HP zt3000 f.x.) må du inn på egenskaper for Synaptics Touchpad ("Egenskaper for Mus" > "Enhetsinstillinger" > Marker "Synaptics Touchpad" > "Deaktiver"). Om det er en Synaptics du har da og driveren er installert. Er iallefall slik det funker her på min gamle Compaq. Skulle gjerne hatt en litt lettere måte å (de)aktivere men...

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei, noen som vet hvordan man enkelt kan skru av og på touchpad'en på en Komplett 410? Har googla litt, men det virker som alle maskiner er forskjellige på dette området.

Takk for hjelpen

Om det ikke er ekstern knapp (som på HP zt3000 f.x.) må du inn på egenskaper for Synaptics Touchpad ("Egenskaper for Mus" > "Enhetsinstillinger" > Marker "Synaptics Touchpad" > "Deaktiver"). Om det er en Synaptics du har da og driveren er installert. Er iallefall slik det funker her på min gamle Compaq. Skulle gjerne hatt en litt lettere måte å (de)aktivere men...

Dette fungerte ikke for meg. Jeg brukte en kombinasjon av Tweak XP og register redigering.

REM`a ut alle .DLL-filer i forbindelse med "ktp" i registeret. Fjernet også autokjøringa av ktp3.exe ved hjelp av Tweak XP.

Var nødt til å gjøre dette da jeg hadde et pelerhastighets problem ved bruk av USB mus. Pekerhastigheten ble ikke lagret ved ut- og innloginger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...