Leeson Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Har kjørt win 2k en stund og fant ut at jeg ville oppgradere til xp. Da jeg oppgraderte til win 2k begynte jeg å få Dual Boot spørsmål under oppstarten, om jeg enten ville kjøre win 2k eller ms-dos. Egentlig har jeg aldri kunne kjøre ms-dos fordi hvis jeg velger den får jeg bare error melding. Det er ikke så farlig, men det er veldig irriterende å måtte hver gang jeg starter opp. Nå som jeg har oppgradert til xp vil jeg fjerne Dual Boot muligheten helt! Hvordan? Rota litt rundt i bios, men fant fant ingen option som skrudde det av. Noen som hvet hvordan? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Seff. Gå på properties av My Computer, Velg fanen Advanced, og Startup and Recovery. (Ihvertfall i win2k)Så fjerner du haken med "show a list of systems" eller noe sånn.. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Høyreklikk på min datamaskin---> egenskaper---> avansert-->Oppstart og gjenoppretting--->instillinger--->Velg Microsoft windows XP---> fjern de 2 hakene under "Microsoft Windows XP. Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Det funket. Takk for raskt svar. Mvh Leeson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå