Galskap Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei! Her en dag da jeg kjørte forbi Viking, så jeg en vraket bil jeg kunne tenke meg som delebil. Jeg stoppet og spurte herrene i resepsjonen om de visste om det var mulig å kjøpe bilen. Herrene svarte at de ikke hadde noe med det å gjøre og at om bilen kom for salg skulle det stå på nettsidene til forsikringsselskpet bilen var forsikret i. (Noe jeg ikke har sett ennå) Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe biler av forsikringsselkaper og hvordan? (Bilen det er snakk om er en Golf2 GTi) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg antar du har snakket med forsikringselskapet? De fleste skade biler blir vel solgt til skrothandlere regner jeg med. Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Forskringsselskapene selger kun vrak til godkjente bilverksteder og opphoggerier. Dette blir gjort fordi en del private kjøpte vrak , fikset dem og så solgte dem. Noen av disse personene gjorde ikke en god nok jobb og derfor er regelene for salg av vrak endret , slik at private ikke skal få kjøpe. Du må nok venet med å kjøpe deler til en opphogning har kjøpt bilen Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvis du kjenner noen som jobber på et bilverksted, så kan de fikse dette for deg. Ellers er det mye av vrak å kjøpe i Tyskland og andre land. Både biler og mcer. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Oki. Takker for hjelpen? Får ta meg en tur til en høgger og se om jeg finner noen deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå