Gå til innhold

cs realbot hjelp

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-26 05:12, FrodeThaMan skrev:

drit i realbot den suge
:grin:

den boten er best vist du ikkje trur meg så spør alle som har spilt cs med boter

og tru meg eg veit ka eg snakker om har spilt cs i 6mnd med boter

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: FrodeThaMan på 2002-06-26 05:12 ]</font>

Hmm..Er ikke realbot bare en 'dårligere' bot, med tanke på at den spiller dårligere lissom.. Bør n00bs begynne med podboter da? (spiller ikke cs selv, men har hørt en del..)

Lenke til kommentar

...er n00b selv (har spilt i 3 mnd), og ettersom jeg ikke har cdkey (skal buye spill snart,måtte jo bare teste om jeg gadd å spella i det hele tatt), har jeg spelt mot boter.

det første jeg gjorde var å laste ned realbot. glem det. realbot går ikke å spille med. det eneste (har jeg hørt) de er gode til, er nærkamp. så lenge gadd ikke jeg å spille med de at jeg fikk sjekka det ut.

så lasta jeg ned podbotene, de er helt klart det beste du kan få tak i. selvsagt er det noe helt annet enn å spella på public server, men det er god trening!

Lenke til kommentar

realbot setter seg oftare fast i map og bare roter rundt mens podbot ser nesten ut som ekte folk

vist d er for vanskelig så kan ein stille på vansklighetsnivået på podbot fra 1 dårligst til 100 best så kan en blant anna gjøre slik att dei bare bruker sniper rifle eller bare bruker sub machine gunnnere

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ehem..? plZ da folk!!!

realbot er en litt enklere enn podbot, å spille med podbot kan ligne litt på en clanmatch. realbot kan men forandre vanskelighetsgraden på, og dessuten lage waypoints selv... dassenkelt.

podbot er best på de mappene den er lagd til, men bare dem, ingen måte å lage selv(tror jeg). har selv waypointa rundt 10 maps til realbot og det funka som bare f....:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...