Joggi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Får inn disse to feilmeldingerne når jeg starter det nyinstallerte azureus bit torrent programmet jeg har ngt og nettopia 3351 router disse to boxene kommer opp hver gang jeg starter et programmet og dessuten syns jeg det går grusomt tregt ligger på fra 1,5k til 10 k noe jeg syns er grusomt tregt på min 1700 linje hva kan jeg gjøre for å rette på dette? bør jeg endre porten i programmet ? gjøre endringer i routeren ? hva??? Lenke til kommentar
Jonassen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei Jeg har også ngt, og samme ruter som deg. Jeg har også undret meg over de samme feil meldingene, men det har ikke gjort utslag på farten. Har bra hastighet ned. Jeg har åpnet portene 6881-6889, men det har vel kanskje du også allerede gjort. Noen som vet hva disse feil meldingene skyldes, og hvilken effekt de evt. vil ha?? Lenke til kommentar
Jakob_di Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Må forwarde portene 6881 (og evt. andre porter BT bruker) til interne IP-adressen til din maskin. Sjekk i manual (eller andre steder i Fourm... ) eks: forwarde port 6881 - 6889 til 10.0.02 (som mest sannsynlig er adressen til din lokale maskin). Eller evt. vurdere å kutte ut BT ... Lite tips. J Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 kan jo eventuelt prøve en annen port. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 bør jeg endre porten i programmet ?gjøre endringer i routeren ? hva??? Det azureus prøver å gjøre er å forwarde portene vha UPnP. Det virker som routeren din ikke støtter dette, og da må du som nevnt tidligere forwarde portene til din lokale ip manuellt. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Bare så det er sagt...Azurus bruker bare 1 stk port, uavhengig av hvor mange aktive torrent's du har åpne, så du trenger ikke å åpne flere... TorrentStorm feks bruker 1 port for hver torrent.... Det kan også være smart å ikke bruke standard port(er)... Endret 24. januar 2005 av Heia Lenke til kommentar
Stjeletor Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ruteren fa Nextgentel støtter ikke uPNP( den støtter det men er ikke konfigurert til å ta det slik den kommer i asken) for å få bort denne feilmelding går du inn på konfigurasjon i Azureus og så pluginn og uPNP og fjerner der haken ved uPNP. Da skulle dere være kvitt feilmeldingen... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Eller evt. vurdere å kutte ut BT ... Lite tips. J *kremt* Hva mener du med det ? BT er utrolig genialt, både til lovlige og ulovlige formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå