Gå til innhold

FX5200 gir "hoppende streker"

Saftis

Anbefalte innlegg

Kjøpte et Creative FX5200 med passiv kjøler til kontormaskinen, som lager anomalier i form av at det virker som om det forflytter deler av noen pixelrader noen linjer vertikalt de første 5 minuttene etter oppstart.

Har aldri opplevd noe slikt før, noen som vet hva det skyldes ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte et Creative FX5200 med passiv kjøler til kontormaskinen, som lager anomalier i form av at det virker som om det forflytter deler av noen pixelrader noen linjer vertikalt de første 5 minuttene etter oppstart.

Det samme skjedde med meg når jeg hadde Q-Tec 300W og X800XT i november, det var jo svart inni maskinen når jeg skrudde den opp med skrujernet, det endte til slutt med at jeg bytta både kabinett og strømforsyning...

Jeg har til gjengjeld akkurat samme skjermkort i gamle maskinen min...

(måtte bytte etter at jeg prøvde å klokke det til 256MB ytelser... :blush: )

HAr bare opplevd at det lagger i kabal jeg.. :no: (Og det er jeg stolt over :p )

Lenke til kommentar

Det samme skjedde med meg når jeg hadde Q-Tec 300W og X800XT i november, det var jo svart inni maskinen når jeg skrudde den opp med skrujernet, det endte til slutt med at jeg bytta både kabinett og strømforsyning...

Jeg har til gjengjeld akkurat samme skjermkort i gamle maskinen min...

(måtte bytte etter at jeg prøvde å klokke det til 256MB ytelser... :blush: )

HAr bare opplevd at det lagger i kabal jeg.. :no: (Og det er jeg stolt over :p )

Svart ? Hadde det tatt fyr da eller ? Var dette noe som skjedde én gang for deg og så var maskina død, eller var det noe du opplevde over lenger tid ?

Det virker litt usannsynlig at det er varmen som gjør det, i og med at det bare intreffer når maskina er på sitt kaldeste.

Bruker et Arctic Cooling T2 med 350W AC Psu.

Lenke til kommentar
Svart ? Hadde det tatt fyr da eller ? Var dette noe som skjedde én gang for deg og så var maskina død, eller var det noe du opplevde over lenger tid ?

Det virker litt usannsynlig at det er varmen som gjør det, i og med at det bare intreffer når maskina er på sitt kaldeste.

Bruker et Arctic Cooling T2 med 350W AC Psu.

Det var vel en gang det skjedde...

Nå har jeg Raidmax Storm Titan og Cooler-Master 450W strømforsyning og det går mye bedre, er enig med alle andre folk her på forumet med at Q-Tec er noe dritt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...