mondu Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hei, jeg fikk beskjed om at jeg strøk i et fag før sommerferien pga fravær, men når jeg fikk vitnemålet så stod faget der med karakteren 4 ved siden av. jeg har bare hatt et friår dette året, men jeg har ikke turt å ringe skolen og høre om vitnemålet mitt faktisk er godkjent fordi de gjorde en feil. uansett, hvis de finner det ut, har de lov til å ta fra meg karakteren da? når den står på vitnemålet så må jo det bety at det er godkjent? altså at jeg har generell studiekompetanse.. jeg skal jo søke på universitetet nå til høsten, og da kan det være greit å vite Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Du strøk i et fag i et termin.. men standpunkt karakter er 4(sum), det er jo ikke en samme sak? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ring og hør med skolen hvilken karakter du har fått. Ikke si at du tror du egentlig strøk, så ser du hva de sier. Hvis du sier at du egentlig strøk, så kan de ta fra deg karakteren hvis den ikke stemmer ja. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Antakeligvis har de gjort en feil og ikke gitt deg stryk. Ikke noe de kommer til å oppdage nå, gjør som darkness| sier og hør fra dem. Du må selvfølgelig ikke si til dem at du egentlig skulle stryke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Menmen, nå vet jo jeg det, så for å si det sånn, så er det billigere å si til skolen at du har strøket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå