JKJK Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Har just funnet godbiten www.archive.org/movies og er ganske imponert over mengden materiale og kvaliteten på materialet de tilbyr. De har blandt annet 2000 gamle sort-hvitt titler, haugevis med dokumentarer, serier, "open source movies", lego-filmer, gamle reklamefilmer og mye mye mer! Det mest imponerende er at de fleste titlene legges ut i flere format (bla. divx, mpeg4, vcd, svcd/dvd, real media osv...) Har funnet filmer på over 3.8GB, så jeg regner med at kvaliteten er rimelig bra også. Og det beste av alt, det er gratis og fullt lovlig! Det ligger såklart veldig mye sært og merkelig der, men for den som liker sære dokumentarer med høy geek-faktor osv. er dette et mekka! Endret 24. januar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Mener å ha hørt om den siten før, men jeg hadde den ikke i favorittene, så takk skal du ha. Nå blir jeg absolutt nødt til å kjøpe en bra DVD brenner.. Og ja, det er nesten forunderlig hvor mye bra materiale som er helt gratis og tilgjengelig for alle som vil/kan laste det ned. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Det er en fantastisk site. For brukere av dette forumet er nok undergruppen Computer Chronicles av spesiell interesse. TV-program om teknologi/data fra 1983 og fremover. Artig å se hva som var hot i 1988 f.eks Endret 24. januar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har just funnet godbiten www.archive.org/movies og er ganske imponert over mengden materiale og kvaliteten på materialet de tilbyr. De har blandt annet 2000 gamle sort-hvitt titler, haugevis med dokumentarer, serier, "open source movies", lego-filmer, gamle reklamefilmer og mye mye mer! Det mest imponerende er at de fleste titlene legges ut i flere format (bla. divx, mpeg4, vcd, svcd/dvd, real media osv...) Har funnet filmer på over 3.8GB, så jeg regner med at kvaliteten er rimelig bra også. Og det beste av alt, det er gratis og fullt lovlig! Det ligger såklart veldig mye sært og merkelig der, men for den som liker sære dokumentarer med høy geek-faktor osv. er dette et mekka! Santa Claus Conquers the Martians.... sært my ass! JKJK: Takk for linken. Sikkert noe kos der. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 har sett noen episoder av Computer Chronicles nå, og må si at det er KONGEEEEEE! Demonstrasjon av trackere og videoredigering på amiga, ethernet switcher på størrelse med en 15tomms CRT skjerm, tidlige modeller av compuserves programvare for "onlince services" osv... kongeeeee! Nostalgi for alle penga! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Slike linker trenger vi flere av... Meget bra! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) "#¤="#¤)= forumlagg! Endret 24. januar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 har sett noen episoder av Computer Chronicles nå, og må si at det er KONGEEEEEE! Demonstrasjon av trackere og videoredigering på amiga, ethernet switcher på størrelse med en 15tomms CRT skjerm, tidlige modeller av compuserves programvare for "onlince services" osv... kongeeeee! Nostalgi for alle penga! Det var da fælt så mange ganger du skulle se de programmene... :!: Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) ARGH! Kan noen noen drepe dette forumet? Jeg lot operaen stå å gnåle om "completed request to forum.hw.no" i nesten 2 timer før jeg trykte F5, som selvsag resulterte i dualpost o_0 Endret 24. januar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 tøff side akkurat nå holder jeg på å laste ned Charlie Chaplin film festival på 2.8gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå