klumpen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 dette med at folk sier at man ikke drar på TG for nettverket er jo for at det er så mye annet som skjer på tg. TG er igjen et dataparty (og hvor mange har vært på et dataparty uten lan?...), men finnes så mye annet å gjøre enn KUN å sitte på pcen.... =) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg hadde tatt meg en egen switch, og hatt mini-lan der hadde nok dratt selv om det ikke hadde vært internett og lan der ja... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Så utrolig dumt. Sier bare hytta på fjellet jeg Japp. Det innså jeg også for et par år siden. TG har dessverre tapt seg ganske mye, i allefall i løpet av de 4 åra jeg var der (99-02), og jeg har ingen grunn til å tro at det ikke fortsatte å tape seg. Arne-ropingen, Rosa helikopter på overdimensjonerte anlegg, og stadig yngre og skrikende CS-fjortisser har hatt sin effekt. Og naturligvis det fjellstabile nettverket. Påskefjellet er bedre enn TG fordi: Jeg kan være ute, dra på lange skiturer i påskesola! Appelsin og kvikklunsj i grovkornet snø. Gratis. Stressfritt. Bedre mat. Bedre hygiene. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Data party er noe nerder pleier og si KUN for at det skal høres ut som om de har et liv på fritida.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Data party er noe nerder pleier og si KUN for at det skal høres ut som om de har et liv på fritida.. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Data party er noe nerder pleier og si KUN for at det skal høres ut som om de har et liv på fritida.. Helt enig der, du. Drar på dataparty omtrent annenhver helg, og normalt så gidder jeg ikke ta med PCen min engang. Blir jo bare sittende å prate med folk istedenfor å sitte foran maskina, så.... Jeg kan være enig i det du sier på fjortisser som sitter å gamer 120% av tiden sin, men det er _IKKE_ riktig på flertallet av "nerdene", altså de som programmerer og/eller kjører hardcore UN*X-systemer. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Tror TG fort hadde blitt veldig kjedelig uten nett, som for mange er det samme som å ikke bruke pcn i det hele tatt. Uansett hvor hyggelig det er å snakke med andre, følge med på det som skjer på scenen osv, så er det jo alltid "dødtid" på TG. Og man skal være rimelig sosial for å klare å bare være sammen med disse nye menneskene uten å ha noe å gjøre sammen med dem. Hadde altså ganske trolig ikke dratt på tg hvis det ikke var nett der. Og egentlig synes jeg dataparty høres enda mer nerdete ut enn lan da Endret 1. februar 2005 av Josten Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hah, dataparty uten nettverk? Dere kan jo prøve å overtale dem, og så se hvor dårlig det går Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jonas: du er selvsagt klar over at folk holdt dataparties i nesten ti år uten nettverk? Jeg har personlig vært på plenty av dataparties uten nettverk, både "i gamledager" og de siste årene og det er utrolig morro. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er jeg selvsagt fult klar over, og innlegget mitt ble litt feil. Mente selfølgelig TG, og det må arrangeres med nettverk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Såklart, da hadde vi sluppet CS gaymerne. Det hadde vært fett.Jeg drar jo ikke dit for nettverket, er der for demo scenen. Samme om folk spiller cs,da? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Såklart, da hadde vi sluppet CS gaymerne. Det hadde vært fett.Jeg drar jo ikke dit for nettverket, er der for demo scenen. Det er mye man kan gjøre uten nettverk, men det er ganske upraktisk. Hva gjør du hvis du har glemt oppslagsverket ditt og må finne en kode på internett? INGENTING, fordi du har ikke internett! Endret 11. februar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er jo mange av crew som har den ville fantaisen sin at TG er like bra uten nettverk som med. Tror nok heller at crew fantaserer om ett godt å stabilt nettverk, der de slipper å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er jo mange av crew som har den ville fantaisen sin at TG er like bra uten nettverk som med. Tror nok heller at crew fantaserer om ett godt å stabilt nettverk, der de slipper å gjøre noe som helst. De aller fleste som er crew på de aller fleste datapartyer bruker ikke PCene sine spesielt mye under et party (selv bruker jeg å vikariere i kiosken eller securitydesken på partyene mine om jeg har "fritid"). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nei, jeg hadde aldri reist helt til Hamar for å spille CSS med bots. Det kan jeg gjøre hjemme. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Neitakk, TG uten nettverk? Nei takk, da holder jeg meg heeller hjemme å ser på vikingskipet fra stua. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 CS compo mot botter? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 TG uten internett hadde jeg overlevd, men uten nettverk Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Vel, vi får sjå kor lenge nettverket blir oppe da. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Eller rettere sagt, hvor lang tid det tar før det kommer opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå