Gå til innhold

TG 2005 UTEN nettverk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så utrolig dumt. Sier bare hytta på fjellet jeg :p

Japp. Det innså jeg også for et par år siden.

TG har dessverre tapt seg ganske mye, i allefall i løpet av de 4 åra jeg var der (99-02), og jeg har ingen grunn til å tro at det ikke fortsatte å tape seg. Arne-ropingen, Rosa helikopter på overdimensjonerte anlegg, og stadig yngre og skrikende CS-fjortisser har hatt sin effekt. Og naturligvis det fjellstabile nettverket.

 

Påskefjellet er bedre enn TG fordi:

  • Jeg kan være ute, dra på lange skiturer i påskesola! :cool:
  • Appelsin og kvikklunsj i grovkornet snø.
  • Gratis.
  • Stressfritt.
  • Bedre mat.
  • Bedre hygiene.

Lenke til kommentar
Data party er noe nerder pleier og si KUN for at det skal høres ut som om de har et liv på fritida.. :w00t:

Helt enig der, du.

 

Drar på dataparty omtrent annenhver helg, og normalt så gidder jeg ikke ta med PCen min engang. Blir jo bare sittende å prate med folk istedenfor å sitte foran maskina, så....

 

 

Jeg kan være enig i det du sier på fjortisser som sitter å gamer 120% av tiden sin, men det er _IKKE_ riktig på flertallet av "nerdene", altså de som programmerer og/eller kjører hardcore UN*X-systemer.

Lenke til kommentar

Tror TG fort hadde blitt veldig kjedelig uten nett, som for mange er det samme som å ikke bruke pcn i det hele tatt. Uansett hvor hyggelig det er å snakke med andre, følge med på det som skjer på scenen osv, så er det jo alltid "dødtid" på TG. Og man skal være rimelig sosial for å klare å bare være sammen med disse nye menneskene uten å ha noe å gjøre sammen med dem.

 

Hadde altså ganske trolig ikke dratt på tg hvis det ikke var nett der.

 

Og egentlig synes jeg dataparty høres enda mer nerdete ut enn lan da :p

Endret av Josten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Såklart, da hadde vi sluppet CS gaymerne. Det hadde vært fett.

Jeg drar jo ikke dit for nettverket, er der for demo scenen.

Det er mye man kan gjøre uten nettverk, men det er ganske upraktisk. Hva gjør du hvis du har glemt oppslagsverket ditt og må finne en kode på internett? INGENTING, fordi du har ikke internett!

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Er jo mange av crew som har den ville fantaisen sin at TG er like bra uten nettverk som med.

 

Tror nok heller at crew fantaserer om ett godt å stabilt nettverk, der de slipper å gjøre noe som helst.

De aller fleste som er crew på de aller fleste datapartyer bruker ikke PCene sine spesielt mye under et party (selv bruker jeg å vikariere i kiosken eller securitydesken på partyene mine om jeg har "fritid").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...