Gå til innhold

TG 2005 UTEN nettverk?


Anbefalte innlegg

TG 2005 UTEN nettverk? Hadde ikkje det vore fint?

 

Er jo mange av crew som har den ville fantaisen sin at TG er like bra uten nettverk som med.

Og at: Du er vel ikkje på tg for nettverket sin skyld?

Blant anna på #TG på efnet er det mange som seier det samme.

"[23:15] <Deus_> du går ikke på tg for nettverket"

 

Kvifor ikkje teste det eit år. Lag TG uten nettverk.

 

Egentlig så har dei jo testa det mange ganger før da, for nettet har jo ikkje fungert for 5 ører. Men kanskje det blir ein anna holdning til at nettet er borte når det ikkje er der, enn at det er der og at det ikkje fungerer? Mindre iritasjon, alle er glade osv.

 

Lurer på kor mange som reist på TG om det ikkje var nettverk der.

 

 

Hadde DU reist?

 

(Personlig skal eg holde meg heime i år, ingen bilett, og det frister egentlig ikkje så mykje lengre, og hadde nok i allefall ikkje reist om det ikkje var nettverk der)

 

Til moderator: Kunne ikkje laga ein poll av dette? Hadde du reist på TG om det ikkje var nettverk der? Svar alt. JA eller NEI.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det vel gjerne nettverket som gjør at mange drar på lan da... Spille sammen og fildeling er jo det som det går i for de fleste..

Vær så snill å ta en tur inn på tg-forumet og si at tg er et LAN :p da får du ikke mange venner, det vissnok sånn at det er LAN på tg men tg er ikke et LAN det er så mye mer, det er et dataparty

 

Tror jeg ville dratt uansett, men det hadde ikke blitt helt det samme

Lenke til kommentar

Når jeg kommer, setter jeg opp PC'n på DC++ så fort som mulig for å få best mulig kapasitet før den raser drastisk når 'alle' kommer seg på nett. Etter en ca. 6 timer begynner folket å spille CS, og man kan banne på at massevis av mer eller mindre sentrale switcher faller i grus ganske fort.

Med mine OsloLAN- & TG-erfaringer, vil jeg ikke si at det er noe særlig LAN der uansett.

Blir til at jeg sitter siste natta og søker som f. på DC++ for å få lasta ned noe, når nettverket endelig har blitt stabilt og begynner å komme seg over ADSL-hastighet ut fra TG.

Lenke til kommentar

TG uten nettverk?! :scared:

 

HAHA, for noen fjarninger! :!:

 

EDIT: For de som ikke forsto det: Nei, jeg ville ikke reist, og det med at man ikke kommer på TG pga. nettverket er noe av det største bullshit'et jeg noen gang har hørt!

De mener jo at man kommer dit for å være sammen med andre!

Jeg kunne ikke tenke meg å sitte sammen med en hel horv med svette, fete, pizza-spisende, aldri-dusjende freaks!

Nå er jo det bare min mening, men altså, ingen kommer på TG om de ikke har nett da! :roll:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...