nixtus Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sånn, har sotte litt og kommet fram til et resultat jeg var fornøyd med i begynnelsen.. Etter en kort tid syntes ikke jeg den var så fet alikevel ! Jeg ønsker kritikk, endringer osv til denne siden. Er det noe som mangler på den ? eller er fargene gale ? si ifra.. jeg tror deres synspunkter kan hjelpe litt ! Net-Team v2 Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) var litt ekkelt, en stor oransje "firkant", likte ikke den, men den så ellers bra ut (er ikke den beste til å pirke på hjemmesider) Endret 24. januar 2005 av Lucas Lenke til kommentar
joffar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Altfor kraftig mouseover Kjedelig header inline scroller som er unødvendig siden du ikke har ett design som krever at alt vises på en side. Dessuten fyller designet hele vinduet slik at du ender opp med to scroller (har 1280*1024) ved lavere oppløsning. Grått og kjedelig fargevalg standard oppsett.. Mye negativt, men alt kan rettest på Stå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå