skarlun Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei Jeg er en ivrig bruker av skype, og snakker en del i dette med kolleger når jeg jobber. Men jeg skulle så gjerne hatt ett bluetooth headset som hadde litt rekkevidde (8-10 m). Jeg har en USB dongle til laptopen og ønsker å kunne snakke gjennom skype med et blåtann headset. Er dette mulig. Noen som vet av noen headset som går an å bruke til dette? Trenger ikke all verdens lyd til musikk og slikt, men det er greit at jeg hører klart hva de andre sier :-) tarjei Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Logitech sitt nye skal være OK.... Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jabra BT250 sitter veldig bra og har lang batterilevetid. De har en nyere en nå som jeg ikke har prøvd, men som også skal være bra. Og enda mindre synlig. Lenke til kommentar
skarlun Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 hvor bestiller jeg disse headset ene fra da? eller kan jeg kjøpe dem i butikk? noen som vet?? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jabra BT250 sitter veldig bra og har lang batterilevetid. De har en nyere en nå som jeg ikke har prøvd, men som også skal være bra. Og enda mindre synlig. Støttet. Jobber i en bedrift med 2-3000 anstatte, og mobilansvarlig testet samtilige handsfree på markedet etter en rekke klager på batterikapasiteten på SonyEricsson. JABRA sin utgave er faktisk en helt annen verden enn sine konkurenter og folk lader den nå hver 2-3.dag i steden for hver 4.time. Skulle nevne denne i første posten, men jeg husket ikke navnet... Er usikker på hvor man får kjøpt den... *google* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hvor bestiller jeg disse headset ene fra da? eller kan jeg kjøpe dem i butikk? noen som vet?? De fleste butikker kan få tak i eller har allerede noen inne, bare ta en tur på nærmeste elektrobutikk, men du kan nok spare noen kroner hvis du finner en butikk på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå