Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

delte meninger om snuten

-=CH=-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk tror på mye rart... Noen tror også at politiet må være 2 i bilen for at det skal holde til en bøtelegging. Andre tror lisensinkrevingsavdelingen til NRK har mer rettigheter enn politiet.

Er du så dum at du tar av deg hjelmen på en MC i stor fart for du tror politiet lar deg gå.... jaja, da fortjener du å sitte i fengsel med dine likesinnede.

En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t.. :p

Lenke til kommentar
Folk tror på mye rart... Noen tror også at politiet må være 2 i bilen for at det skal holde til en bøtelegging. Andre tror lisensinkrevingsavdelingen til NRK har mer rettigheter enn politiet.

Er du så dum at du tar av deg hjelmen på en MC i stor fart for du tror politiet lar deg gå.... jaja, da fortjener du å sitte i fengsel med dine likesinnede.

En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t.. :p

Meningen va bare og se om dette var sant, sitte faen isje og påstår, eg bare spurte

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t..  :p

De må være 2 stk for å bøtelegge uten filming. Blir du tatt med en person så for du muntlig advarsel( unntak gjelder)

Oftest så filmes hendelsene og da holder det med at det er kun politimann for å gi bot

Lenke til kommentar

En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t..  :p

De må være 2 stk for å bøtelegge uten filming. Blir du tatt med en person så for du muntlig advarsel( unntak gjelder)

Oftest så filmes hendelsene og da holder det med at det er kun politimann for å gi bot

Uff da.... :roll:

Kan du komme med noe bakrunn for det du sier? For det er så vidt meg bekjent bare SVADA fra ende til annen...

Mao sier du at du at politiets motorsykker (disse har ikke videokamera)

og SAMTLIGE patruljer (sivile inkludert) som ikke har videokamera installert IKKE kan gi noe form for bot....?

*?*

Lenke til kommentar
Politiet DRITER i om du kaster av deg hjelmen.

Jeg har prøvd dette, og de fortsatt bare å kjøre etter meg...

Men jeg kjørte fra dem forde :whistle:

Da regnet de med at dette var en ufarlig jakt!

Må bare si at det er utrolig dumt å kaste hjelmen, Til hensyn på både deg og andre i nærheten.

For de som ikke kan kjøre fortere enn 45 km/t på moped, Ikke Gjør Det!

Lenke til kommentar
Har dere aldri sett CSI? Kaster du fra deg hjelmen så kan bare politiet plukke den opp og finne dna´et fra et hårstrå. Så sjekker de opp dette mot registeret sitt, og vips så står de på døra.

LOL bruke MANGE tusen på dna tester for og i en liten bot heeh jaja good luck

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...