-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Noen personer mener det at hvis politiet følger etter deg, så er det bare til og ta av seg hjelmen så stopper de, fordi hvis du da krasjer så er det dems feil. Har noen noe mening om dette? Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 det er så og si bull shit ! di stoppa isje på meg kjørte forsatt som faen etter meg selv om hjelmen lå i grøfta! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Og dine kilder er? Jeg har hørt at hvis du tar av deg bilbelte så må de også avbryte "jakten" på deg Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Og dine kilder er? Jeg har hørt at hvis du tar av deg bilbelte så må de også avbryte "jakten" på deg hehe da kunne jeg kjørt i 300 og ropt ut viduet haha jeg har ikke bil belte på meg noobs heehhe Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Og dine kilder er? Jeg har hørt at hvis du tar av deg bilbelte så må de også avbryte "jakten" på deg hehe da kunne jeg kjørt i 300 og ropt ut viduet haha jeg har ikke bil belte på meg noobs heehhe hehe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Men det fakta, men det var sånn om du kjører uten hjelm så kan de ikke kjøre fortere enn 45km. Hvis de tar deg uten hjelm så har du noe i mot de også som kan gi politiet konsekvenser. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Folk tror på mye rart... Noen tror også at politiet må være 2 i bilen for at det skal holde til en bøtelegging. Andre tror lisensinkrevingsavdelingen til NRK har mer rettigheter enn politiet. Er du så dum at du tar av deg hjelmen på en MC i stor fart for du tror politiet lar deg gå.... jaja, da fortjener du å sitte i fengsel med dine likesinnede. En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t.. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Folk tror på mye rart... Noen tror også at politiet må være 2 i bilen for at det skal holde til en bøtelegging. Andre tror lisensinkrevingsavdelingen til NRK har mer rettigheter enn politiet. Er du så dum at du tar av deg hjelmen på en MC i stor fart for du tror politiet lar deg gå.... jaja, da fortjener du å sitte i fengsel med dine likesinnede. En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t.. Meningen va bare og se om dette var sant, sitte faen isje og påstår, eg bare spurte Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg kjørte i ca 50 men uten skilt Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 jeg kjørte i ca 50 men uten skilt LOL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Folk tror på mye rart... Noen tror også at politiet må være 2 i bilen for at det skal holde til en bøtelegging. Andre tror lisensinkrevingsavdelingen til NRK har mer rettigheter enn politiet. Er du så dum at du tar av deg hjelmen på en MC i stor fart for du tror politiet lar deg gå.... jaja, da fortjener du å sitte i fengsel med dine likesinnede. En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t.. De må være 2 stk for å bøtelegge uten filming. Blir du tatt med en person så for du muntlig advarsel( unntak gjelder) Oftest så filmes hendelsene og da holder det med at det er kun politimann for å gi bot Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som er 100% sikkre? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kan ikke du terge på deg politiet og gi oss tilbakemelding så vi får svar på dette? :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Når politiet var hos oss på mopedkurs var noe av det første de sa at det var bullshit at de måtte avbryte jakten. Dette vurderte de selv, om det ble for farlig kunne de avbryte. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Folk tror på mye rart... Noen tror også at politiet må være 2 i bilen for at det skal holde til en bøtelegging. Andre tror lisensinkrevingsavdelingen til NRK har mer rettigheter enn politiet. Er du så dum at du tar av deg hjelmen på en MC i stor fart for du tror politiet lar deg gå.... jaja, da fortjener du å sitte i fengsel med dine likesinnede. En ting er det, en annen ting er å kjøre fort uten hjelm/visir. Prøv det i 200km/t.. De må være 2 stk for å bøtelegge uten filming. Blir du tatt med en person så for du muntlig advarsel( unntak gjelder) Oftest så filmes hendelsene og da holder det med at det er kun politimann for å gi bot Uff da.... Kan du komme med noe bakrunn for det du sier? For det er så vidt meg bekjent bare SVADA fra ende til annen... Mao sier du at du at politiets motorsykker (disse har ikke videokamera) og SAMTLIGE patruljer (sivile inkludert) som ikke har videokamera installert IKKE kan gi noe form for bot....? *?* Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Kan ikke du terge på deg politiet og gi oss tilbakemelding så vi får svar på dette? :!: Gikk ikke så bra Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Politiet DRITER i om du kaster av deg hjelmen. Jeg har prøvd dette, og de fortsatt bare å kjøre etter meg... Men jeg kjørte fra dem forde Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Politiet DRITER i om du kaster av deg hjelmen.Jeg har prøvd dette, og de fortsatt bare å kjøre etter meg... Men jeg kjørte fra dem forde Da regnet de med at dette var en ufarlig jakt! Må bare si at det er utrolig dumt å kaste hjelmen, Til hensyn på både deg og andre i nærheten. For de som ikke kan kjøre fortere enn 45 km/t på moped, Ikke Gjør Det! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Har dere aldri sett CSI? Kaster du fra deg hjelmen så kan bare politiet plukke den opp og finne dna´et fra et hårstrå. Så sjekker de opp dette mot registeret sitt, og vips så står de på døra. Endret 28. januar 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har dere aldri sett CSI? Kaster du fra deg hjelmen så kan bare politiet plukke den opp og finne dna´et fra et hårstrå. Så sjekker de opp dette mot registeret sitt, og vips så står de på døra. LOL bruke MANGE tusen på dna tester for og i en liten bot heeh jaja good luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg