inaktiv000 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg skal reise vekk i 3-6 uker i morgen, og har tenkt å kjøpe CL56 fra Zepto. Spørsmålet er om jeg skal bestille i dag, eller vente til jeg kommer hjem... Hvor mye forandrer dataverdenen seg på denne tiden? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Om 6 uker vil man begynne å se de første Somona (Centrino 2) maskinene som utnytter fullt ut DDR2 minne og expressbus-slots (modulært / slot-utskiftbare PCI-EX16 slot-plasser til f.eks skjermkort/GPU), hvis du allikevel skal reise bort / har lite nytte av bærbar før den tid, ville jeg nok ventet. Å kjøpe seg Somona om 2-3 uker derimot er liten vits, de første Sonoma modellene vil være i underkant av de beste Centrino-1 maskinene som finnes i dag. Kjøper du nå->3 uker, Centrino-1. Kjøper du om 6 uker, er det stor mulighet for at Sonoma lønner seg. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Takk! Var dette jeg hadde i tankene. Da venter jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå