Gå til innhold

Pc salg påstander

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett vekk i fra en del skrivefeil har jeg problemer med å se noe morsomt i denne annonsen. PCen er riktig nok ikke verdt så mye, men hvorfor stille spørsmål ved seriøsiteten av den grunn. Hvis prisen er riktig får forhåpentligvis denne PCen en ny fornøyd eier.

Når det gjelder 3DMark03 sier dette programmet svært lite om generell maskinvareytelse.

Lenke til kommentar

Ok tydlig at mange ikke ser det jeg synes er hysterisk morsomt

Jeg ser min 3 år gammle pc få liv igjen som en kraftig og kul pc som kunn er 6mnd gammel.

Pcèn ser ut som det værste horestrøket i Tyskland på en dårlig dag (jeg kan sette pris på harryfaktor men da må det være gjennomført).

Synes denne anonsen oser av Dell triks å personen fortjener å bli gjennomskuet (her har det seff mye og si hvor mye han har tenkt å selge den for).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
1500 poeng i 3dmark 03, er ikke det en del?

Forskjell altså.

Det vil jeg si er en betydelig forskjell i 3D ytelse ja, og du kan jo se at resten av systemet vil slite noe veldig ved å bruke det minnet.. Og tenk deg loadetiden i spill.. :\

Jeg synes ikke det er betydelig, med tanke på at utskifting av skjermkort f.eks kan utgjøre forskjeller opptil det dobbelte og mer, alt er selvsagt relatert til hva man får av ytelse fra før, men 1500 3dmarker er ikke allverden i praksis.

Angående loadetiden i spill, tviler på at den har stor innvirkning om du har 133mhz buss eller 166, det har liksom ikke mye med grafikken generelt å gjøre, prosessoren behandler jo like mange sykluser i sekundet uansett. er liksom ikke slik at man sitter å venter 10 minutter på at spillet skal loade fordi om man har sd ram, slike ting tror jeg går ganske nøyaktig like raskt med sd eller ddr ram.

Men nok om det, poenget var vel egentlig at annonsen til selger ble uthengt her.

Trådstarter, hva er så sinnsykt dårlig med den maskina at du måtte henge den ut her? ser mange ting på den som gjør at den ikke er det dårligste kjøpet jeg har sett, dvd, cdbrenner,dvd brenner og winxp f.eks, har sett langt dårligre maskiner til den prisen der.

om du ikke liker den, betyr det ikke at det er ett dårlig kjøp, og synes ikke det gir deg noen rett til å ødelegge for annonsøren

Lenke til kommentar

Denne pcen er gått ut på dato, den er langt fra kraftig. Den er missvisendet og feilaktig, det står heller ingenting om at det er orginal xp pro, 6mnd gammel (neppe) osv

Salgtrikset som blir brukt er det morsomme, om ikke du synes det er morsomt er en annen sak

Edit:

!!! Kraftig og Stilig pc selges Billig !!!

Dette er feilen, og det morsomme

Om ilusjonen om at du kjøper en kraftig pc blir senket er par hakk er jeg helt enig

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Dette er feilen, og det morsomme

Om det er feil kommer an på øyet som ser. Som sagt er PCen kraftig hvis prisen er riktig. Hvis Dell, Elkjøp og andre store aktører har lov må hvertfall en privat annonsør også få lov.

Problemet her er at annonsøren blir hengt ut på et ytterst tynt grunnlag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...