simalarion Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Begge disse påstandene er rimlig diskutable Endret 23. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 joa, vi kan vel diskutere dette og.. SD ram til S a? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 512 mb sd ram... Trudde folk hadde slutta å kjøpe det til "nye" pcer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) 512 mb sd ram... Trudde folk hadde slutta å kjøpe det til "nye" pcer Får ikke nyere hovedkot med SD-RAM, ikke det hovedkortet der ihvertfall. Greit, jeg vet noen hovedkort selges med kombinert SD og DDR, men det er ikke vanlige kort. EDIT: Se senere innlegg. Jeg leste feil. Endret 23. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Add-on. Kontrollerkort, PCI. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hva var så morsomt med det? det er vel derfor hovedkortet heter MSI Km2m Combo Socket A, fordi det tar både ddr og sdram? mulig noe jeg gikk glipp av nå, men jeg ser ikke problemet med annonsen. Det er fortsatt mange som bruker sdram, og det betyr ikke at pc ikke er bra, eller kraftig fordet, ytelsestapet om du har sdram eller ddr ram er ganske ubetydelig på en slik pc. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 det er vel derfor hovedkortet heter MSI Km2m Combo Socket A, fordi det tar både ddr og sdram? Stemmer det, en periode ble det produsert mange kort som tok begge typer og de ble kalt Combo i hovedsak. mulig noe jeg gikk glipp av nå, men jeg ser ikke problemet med annonsen. Ikke jeg heller. Hvis dere ikke har annet å gjøre enn å drite ut annonsører på bruktmarkedet er det lite å ta seg til... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Det er fortsatt mange som bruker sdram, og det betyr ikke at pc ikke er bra, eller kraftig fordet, ytelsestapet om du har sdram eller ddr ram er ganske ubetydelig på en slik pc. Det er nettopp det som er den desidert største flaskehalsen i systemet her, XP 2500 Barton med det chipsettet og SD-ram... Hiver man inn et nForce2 hovedkort og DDR-ram så blir PCèn helt noe annet ytelsesmessig, kan ikke sammenlignes engang... Endret 23. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Argh, Fredrik bæsjet på leggen igjen. Jeg er trøtt, og leste Asus A7N8X. Jo, det hovedkortet der tar SD-RAM. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 problemet med slike offansive overskrifter er at en kjøper, uerfaren sådan, vil føle seg lurt når sanheten begynner å demre. 1/2 år? Delene virker litt eldre, men kanskje han har sett over skrot-kassa hos Datakjeden! Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er ikke noe galt med den annonsen! Er en bra start platform om du skal oppgradere litt, ellers helt super til mange spill og mye dill! Er ikke noe point å henge / mobbe noen da som det virker litt som noen gjør her! Som sagt, PCen er bra, det ble solgt DDR+SDR og bare SDR kort fra Soltek, JetWay, ECS, ASUSTeK og MSI helt til oktober i fjor og resten av PCen er OK ut! Sikkert bedre enn hva mange av brukerene på HW.no har! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 solgte en xp2500+,nforce2,512ddr sist uke, komplett maskin=> grei PC Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er fortsatt mange som bruker sdram, og det betyr ikke at pc ikke er bra, eller kraftig fordet, ytelsestapet om du har sdram eller ddr ram er ganske ubetydelig på en slik pc. Det er nettopp det som er den desidert største flaskehalsen i systemet her, XP 2500 Barton med det chipsettet og SD-ram... Hiver man inn et nForce2 hovedkort og DDR-ram så blir PCèn helt noe annet ytelsesmessig... at det er den desidert største flaskehalsen er jeg uenig i, mange ting på en pc som holder igjen ytelse mer enn 133mhz systembuss. jeg har to hovedkort som er nesten identiske, det ene med 512 sdram, det andre med 512 ddram, kortet med sdram har en xp2600 med 133mhz bus, det andre har xp2600 med 166mhz bus, flytter jeg over mitt ati 9700 kort skiller det ca 1500 poeng mellom systemene i 3dmark 03, synes du det er en enorm flaskehals? mulig du synes det, men jeg synes det er bagateller, og ihvertfall ingen grunn til å henge ut en annonsør som faktisk har en pc med veldig mye stæsj, og forholdvis grei valuta for pengene. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er fortsatt mange som bruker sdram, og det betyr ikke at pc ikke er bra, eller kraftig fordet, ytelsestapet om du har sdram eller ddr ram er ganske ubetydelig på en slik pc. Det er nettopp det som er den desidert største flaskehalsen i systemet her, XP 2500 Barton med det chipsettet og SD-ram... Hiver man inn et nForce2 hovedkort og DDR-ram så blir PCèn helt noe annet ytelsesmessig... at det er den desidert største flaskehalsen er jeg uenig i, mange ting på en pc som holder igjen ytelse mer enn 133mhz systembuss. jeg har to hovedkort som er nesten identiske, det ene med 512 sdram, det andre med 512 ddram, kortet med sdram har en xp2600 med 133mhz bus, det andre har xp2600 med 166mhz bus, flytter jeg over mitt ati 9700 kort skiller det ca 1500 poeng mellom systemene i 3dmark 03, synes du det er en enorm flaskehals? mulig du synes det, men jeg synes det er bagateller, og ihvertfall ingen grunn til å henge ut en annonsør som faktisk har en pc med veldig mye stæsj, og forholdvis grei valuta for pengene. Har byggt flere maskiner med det HK tidligare og vet hva jeg snakker om... Ellers er jeg helt enig med deg ang. det andre punktet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) 1500 poeng i 3dmark 03, er ikke det en del? Forskjell altså. Endret 23. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 1500 poeng i 3dmark 03, er ikke det en del? Forskjell altså. Det vil jeg si er en betydelig forskjell i 3D ytelse ja, og du kan jo se at resten av systemet vil slite noe veldig ved å bruke det minnet.. Og tenk deg loadetiden i spill.. :\ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det jeg trodde. 1500 poeng i 3dmark03 er vel det jeg får liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg