ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg skal ha en 4-porters s-ata-kontroller, noen som har noen erfaring med noen av disse produktene, evt produsentne? Sunsway Highpoint Promise Har selv en promise Ultra fra før, funker jo fint den, men promie er jo dyrest. Er litt skeptisk til Highpoint, da IDE-kontrolleren jeg har prøvd fra de ikke fungerte skikkelig. Noen som har noe erfaring med sunsway? AtW Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har nå iallefall hørt at Highpoint skal være bra. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Må vel bare si at jeg liker Promise sin kontroller. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har bare promise selv også. Har bare gode erfaringer med de Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sitter selv på 2 HighPoint kontrollere, de er raidkontrollere men men...nesten samme greia. Har en HighPoint RocketRAID 1640 SATA 4-port og en HighPoint RocketRAID 454 PATA 4-port (8 enheter) Highpoint har funket upåklagelig nå ca et års tid, men jeg har en Promise Ultra100TX2 PATA kontroller fra tidligere som jeg ikke har vært så heldig med, da den bla. ved enkelte anledninger forårsaket låsing/frysing av PC når harddiskene var i bruk...den ligger nå i en skuff. Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har brukt en HighPoint Rocket 1540 SATA i over ett år nå, har fungert prikkfrit. Men bruker den ikke lenger pga at det ikke var skikkelige Linuxdrivere til den. Men hadde aldri probs med den i Windows. Nå bruker jeg en Promise SATA150 TX2 Plus 3P, har hittil fungert perfekt både i Windows og Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå