DesertGlow Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er det noen som vet om det finnes noe triks for å få tilgang til flere avanserte innstillinger i Dell-maskiner? Har kjøpt meg et par Dimention 2400-bokser, og det hadde vært moro å justert både minnetiming, CPU:RAM-ratio og FSB-frekvens. Gjort noen enkle søk for å se om noen har hatt noen svar på det, men har ikke funnet noen gode svar. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har tenkt litt på dette selv. Du kan jo kanskje bruke windows baserte programmer for å styre klokkefrekvenser. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Vet du om noen programmer som faktisk klarer å overstyre dette? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nei dessverre så vet jeg ikke om dette. Dell lager vel helt egene hovedkort så det kan kanskje bli vanskelig å finne programmer som passer til overklokking. Men si i fra hvis du finner noen triks, for jeg har en elkjøp pc jeg gjerne vil tukle litt med Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva slags type BIOS bennyttes? Award? Finnes BIOS moddere Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Foresten, se denne posten jeg startet for over et år siden.... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvis maskinene ikke betyr noe for deg, så kan du finne ut hvilket hk som EGENTLIG sitter i maskinen (for det er alltid et) og flashe med dette hk'ets siste BIOS versjon. Jeg skulle gjøre dette med min IBM, men jeg trenger den som server, og har ikke turt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå