Muffinman Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Finner ikke mulighet for å gjøre som i emnefeltet. Det er ingen ikon for pekebrettet hvor man kan forandre innstillinger, under kontrollpanel finner jeg bare egenskaper for Intellimouse 4.0 og ingenting om touchpad der. Ikke engang under enhetsbehandling kommer pad`en opp, kun Intelli 4.0 under mus og andre pekeenheter. OS er Win XP. Finnes det en måte å gjøre dette på? EDIT: Fant ut selv. På enhetsbehandlingen ligger Intellimusa som to enheter, nemlig PS/2 port og USB. Ved å deaktivere PS/2-varianten ble det lite liv i touchpad`en også. Problem løst! Endret 23. januar 2005 av Muffinman Lenke til kommentar
de_icer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Sleit med dette på min 6825 også, fant en annen løsning enn deg, installerte drivere fra synaptics som hørte til en annen maskin (skudd i blinde faktisk - var så ufattelig lei av å flytte markøren mens jeg skrev) men det fungerte fint. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Det var den første løsningen som falt meg inn, faktisk. Men så googlet jeg litt og fant ut at jeg kunne prøve å ta det via enhetsbehandlingen først. Men greit å vite at første innfall faktisk ville funket også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå