Energizer Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har en maskin som man egentlig kan kalle nesten ny. Har hatt problemer fra dag1. Bestilte hos komplett i JANUAR og hadde en pc klar i APRIL, MAI. Uansett. Nå har jeg kjøpt en harddisk 80gb. Den er treg. Lesehodene slår mot metallet så den skal i retur. Alle harddisker i maskinen uavhengig av hastighet går tregt i oppstart. Etterpå er det bare de med XP på som får maskina ustabil. Noen av skjermkort driverene i XP (alle rettere sagt) til mitt skjermkort lager uryddighet i systemet. Har noen en god ide? Vil helst har XP! Har formattert harddiskene mine 100ganger! Maskina er litt treg ellers, og temperaturen er for noen kanskje litt høy, men komplett sa det ikke gjorde noe (50c) 58c MAX! Alt som er i maskina står i underskrifta uten om 2ekstra USB, Floppy, og 2 nettverkskorter... Har noen peiling på hva dette kan være? Takk til alle som gidder og svare! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvis du har bestilt hos komplett.no og de har bygget den får du 3 års garanti samt telefon support. Se komplett.no for detaljer. Send hele greia i retur, så skal de fixe det. (se under kundesenter og hjelp for telefon nummer og sånt. Akkurat nå er kundesenter siden nede, jeg får den ihvertfall ikke opp) Mvh Xvani Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har bygga mer eller mindre alt selv da, men komplett hadde den inne til retur 1gang etter at jeg fikk defekta kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå