Petterahl Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hei! Skal ha ny telefon, hvilken anbefaler dere? Kriterier: Funksjoner: -Kalender: Ja, syntes Nokia 6230 sin er veldig bra! -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ikke viktig -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient: Ikke viktig -Spill: Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Har ingen krav her, åpen for alt. -Vekt: Ikke viktig, max 150g -Antenne: intergrert -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Ingen spesielle krav, må være god og klar -Touchscreen: Nei Pris: Jeg skal kan bruke opptill 5000,- på telefonen Med abonnementsbinding: Nei Diverse: -Merke: Ikke viktig -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Ikke viktig, helst ikke. De kan bli litt store da! -Triband: Ja. -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Ja -Minne: Helst over 32 Mb -Minnekort?: Ikke viktig hvis det er mye intergrert minne -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ja -Radio: Ikke viktig -3g(UMTS): Ikke viktig -Wlan: Ikke viktig -Mulighet for GPS: Ikke viktig -Batterilevetid: Ganske viktig Jeg bruker mobilen mest til skrive meldinger med og ringe, også litt bruk av spill og kalender. Har sett litt på Samsung SGH-D500 som koster litt over 4000,- syntes den er lekker og ifølge tester kommer den veldig bra ut. Hvilken anbefaler dere? *Trenger ikke EGDE, var feil! Endret 23. januar 2005 av petter'n Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 D500 passer deg bra, men sikker på at du trenger EGDE? En flott mobil hvertfall. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 D500 er en flott mobil og passer deg godt! Lenke til kommentar
Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Her sett litt på krava og D500 passer deg bra Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du kunne ta en titt på LG T5100. Den har vel alt det som står på lista untatt blåtann. Hvis blåtann er veldig viktig kan du jo ta D500. Eller Nokia 7280 hvis du gidder Lenke til kommentar
Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det beste er å gå i butikker å se på mobiler, du kan også spør de i butikken om å ta en titt. i butikken pleier det å være er info skilt og Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det beste er å gå i butikker å se på mobiler, du kan også spør de i butikken om å ta en titt. i butikken pleier det å være er info skilt og Anbefaler dog ikke å spørre om hjelp i butikkene da de vanligvis enten tar feil eller kan absolutt ingenting om mobiltelefoner. Det er min oppfatning! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 enig med 'håvard87' de som jobber på elkjøp og lefdal osv har nesten ingen erfaring med mobiler, jeg spurte: "Hvilken mobil anbefaler du når jeg trenger et godt kamera, mye minne og radio?" så de sa han: "T-610 er etveldig godt valg, ellers så har vi T-630, som er en bedre edition av den 610! eller så har vi nokia 3200" moral: ikke gå i en stor butikk kjede å spør om hjelp til mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå